De titel zegt het al. Binnekort gaan wij eindelijk een vaatwasser halen! Welke vaatwasser hebben jullie en zijn jullie er ook tevreden over? Welke is zuinig in gebruik en heeft energie klasse AAA?
Let op dat hij een kort programma heeft! Hier duren alle programma's 2 uur, niet handig met een verjaardag! Zou je die van ons dus niet aanraden!
ik heb een indesit, voor wassen een A en voor drogen een B. er zitten verschillende programma's op. ook 1 van 30 minuten, ideaal voor verjaardagen. het gewone programma duurt ongeveer 90 minuten.
wij hebben een whirpool inbouw met 4 programma's waar onder ook een kort prograama van 40 graden op 30 minuten ideaal en maakt weinig herrie
wij ook een whirlpool van ikea......super ding... \je hoort hem nauwelijks alleen de piep als ie klaar is is irritant. Wast mooi schoon en de vaat is kurkdroog en glanst nog steeds..
Wij hebben een Bauknecht, wat een rotding. Heel vaak is de vaat niet schoon. Ik draai elke afwas op 70 graden, bij lagere temperatuur kan ik alles nog eens met de hand nalopen.. Mijn schoonzus heeft een Bosch, die is super. Mijn ouders hebben een Siemens en die is ook erg goed...
die van ikea zijn het zelfde als whirpool zag het dat ik daar was. volgens mij heb whirpool ook ontworpen voor ikea
Wij hadden Whirlpool, maar daar was ik dus echt niet tevreden over. Na 3 jaar waste hij minder schoon en ergerde ik me dood aan dat ding. Nu hebben we een Siemens, een topper! Ik vind het wel handig dat er een timer opzit. Dan kan je instellen wanneer hij gaat wassen, bijv. ´s nachts of ´s morgens vroeg.
Ik heb zelf ervaring met Ariston, hij is wel 2 x stuk gegaan en moesten we monteur bellen. In mijn nieuwe woning krijgen we er een van Miele.. dus nog geen ervaring daarmee. Tis wel inbouw.
Onze is van Atag, ook met een timer, meerdere programma's lang en kort en maakt ook weinig herrie. Vaat ook mooi schoon, dus heel tevreden. Is een inbouw.