Stuur mij dan een pb voor een goed doel zijn wij opzoek naar gezinnen die het niet breed hebben en die dit dagje ook echt verdienen Groetjes Desiree
Mag ik me zelf aan melden Nee hoor komt hier wel goed. Een dagje uit is hier al naar het zwembad. Speeltuin of treintjes kijken gratis en voor niks. Leuk idee en hoop dat je een goed gezinnetje treft die het echt verdienen. Schijt wel het kaft van het koren. Iemand die bij voorbeeld bij de voedselbank loopt bijvoorbeeld. Een beter idee ga naar je plaatselijke voedselbank en vraag daar naar schrijnende gevallen.
de dag wordt op 11 december gehouden in utrecht voor meer info pb me even ze moeten dus wel naar utrecht kunnen komen verder en de hele dag verzorgd
ik zou mezelf graag willen opgeven voor nu, omdat het momenteel financieel echt slecht gaat en ik zelfs in mijn vakantie moest werken. maar ik vind dat een gezin die bij de voedselbank loopt veel belangrijker dat ze dit verdienen dan ik. ik weet ook dat wij er weer uitkomen. dus nee ik hoop dat je een goed gezin kunt vinden.
klinkt heel erg maar mag ik ons opgeven, wij zijn momenteel afhankelijk van de voedselbank, zitten midden in een traject schuldhulpverleing, meer info kan er over via pb, wil niet alles open en blood op internet zetten, mijn zoontje wordt in december 2 jaar en zou heel leuk zijn om toch eens een dagje weg te zijn.
Ik hou me er toch liever vanaf vooral als ik het berichtje van Dobbel lees. bij ons komt het gewoon door verhuizing dat we ons momenteel niks kunnen veroorloven maar heb liever dat je dan met dobbel verder gaat dan met mij
Mag ik een vriendin opgeven??? Ze zijn een eenverdienersgezin met 4 kinderen en moeten echt de eindjes aan elkaar knopen want voor toeslagen of de voedselbank zitten ze net een paar euro te hoog om daarvoor in aanmerking te komen.
Wat een goed initiatief! Zijn er nog vrijwilligers nodig? zoja, PB me even waarvoor en dan kijk ik wat ik kan doen
hoi hoi heb vooral vrijwillergs nodig die mee helpen sponsers te zoeken bedrijven die wat beschikbaar willen stellen op kado te geven aan de ouders en kinderen dit is best moeilijk veel bedrijven sponseren alleen grote doelen grrrr
bedoel je 25 gezinnen die uit 3 gezinsleden bestaan? sorry voor me domheid maar snap de zin niet helemaal vandaar..... wil je cadeautjes ofzo gesponsord hebben voor de kinderen/volwassene?