Heb je niet per ongeluk een andere rekening betaalt, en dit per ongeluk naar het rekeningnummer van wehkamp overgemaakt? Dat ze het nu terugstorten? Heb ik ook wel eens gehad, per ongeluk het verkeerde rekeningnummer gekozen in telebankieren..
Gisteren stond er eerst onderaan -23,94 euro bij saldo en nu staat er sinds vanochtend 0,00 euro bij saldo. Zou inderdaad kunnen dat het gewoon een foutje bij hun was. Dat had ik ook al gecontroleerd bij mijn bankrekening, maar dat precieze bedrag staat er niet tussen en heb ik bij mijn weten ook niet overgemaakt naar iemand.
Ik zou ze toch even opbellen. onderaan staat dat je saldo -23 euro nog wat is. Lijkt me dat je dat niet zou willen. Edit: ik lees nu dat je saldo weer op 0,00 staat
En vanochtend stond er dus inderdaad 23,94 euro bijgeschreven op mijn bankrekening. Het klantennummer die erbij staat klopt ook. Zal ik maar een mailtje sturen naar ze? Het geld is natuurlijk niet van mij..
Is wel zo eerlijk. Ik denk dat er hier veel zullen zijn, die zeggen dat je het moet houden. Ik zou bellen.
Ik zou ookeven bellen of mailen. Als ze dan zeggen dat het echt klopt is het klaar. En dan lekker genieten van dit onverwachte kado