Gisteren zijn wij mijn dochters 'poppie' verloren. Ik dacht dat het mee zou vallen maar helaas niet. Vandaag is ze jarig maar vrolijk is ze niet omdat ze te weinig heeft geslapen en niet meer wilt slapen zolang ze haar knuffel niet heeft! Nu ben ik dus met spoed op zoek naar een oranje gevlekt knuffelpopje van Kandeel in de omgeving van Zoetermeer. Als je er een heb liggen dan maak je ons daar super blij mee! Eventueel tegen betaling! Het gaat om de meest rechtse knuffel! Groetjes
PB mij even! Ik heb er eentje voor je liggen, ik ga gelijk zoeken. Woon in Maarssen, maar wl hem wel verzenden zodat je een reserve hebt
Ook ik heb er 1 voor je liggen meis, als je wil mag je hem hebben... Dan heeft jouw kindje genoeg reserveknuffels PB me maar voor de gegevens dan stuur ik hem meteen op!! Liefs Ukje
Als het niks wordt met de twee boven me mag je pb'en! Heb alleen wel strijklabeltjes met de naam van mijn zoon erop zitten.
Ik heb helaas niet zo'n knuffel liggen. Maar ik wil jullie feliciteren met Samiya Haar 1ste verjaardag! Heel byzonder he? Fijne dag. Jullie hebben er mooi weer bij. Enne wat is haar verjaardag outfit
Gefeliciteerd, enne... Ik heb er eventueel ook nog 1 die je mag hebben, ik weet niet of het door de brievenbus past eigenlijk?
Iedereen bedankt voor de berichtjes! Heb een berichtje naar fushia en ukje gestuurd. Als het niks word dan stuur ik een berichtje naar de andere @ tukker dankjewel! ik zet later een foto erop! Als er iemand in de buurt van Zoetermeer er nog een heeft liggen dan zou dat super fijn zijn! Dan kan ze nog naar bed voor de visite komt...