Jee net het nieuws gezien het word hier morgen 37 graden. Ik vind de zomer altijd wel fijn maar dit is een beetje teveel van het goede. Hoe houden jullie het koel?
Ja, ik zie der ook al tegen op.. heb het vandaag al te warm. Ik hou alles dicht en de ventilator aan. En ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen. Werkt vaak ook wel8)
Nou hier viel het erg mee vandaag. Ik heb zelfs in een niet schaduw plek aardbeien geplukt. Kon prima. Maar goed, het waait hier vandaag wel aardig.
Hoe hou ik het koel? Niet Ons huis is klein maar fijn, maar we hebben dus de keuze: deur dicht (dus wat frisser en vreselijk benauwd, dat je bijna niet kan ademen) of deur open (dus binnen even warm als buiten) Ik heb de vriezer volgelegd met ijs, en ik hoop dat dat helpt, verder niet te veel doen. Respect voor mensen die met dit weer moeten werken... (alhoewel, lekker in de airco...)
En morgen mag ik weer een stuk of 8 mensen gaan douchen (thuiszorg) zal bij de laatste vragen of ik er zelf ook onder mag zal dan wel nodig zijn
Ik begin morgen en uurtje eerder (thuiszorg) en ben dan om 10 uur klaar. Anders is het toch echt niet te doen....
volgens mij wordt het allemaal sterk overdreven. maar goed dat heb ik vanmorgen ookal in het andere topic hierover geschreven. was het nou vandaag zo verschrikkelijk 30 graden warm. ik vond het heel goed te doen eigenlijk zelfs wat tegenvallen. ik vind eht jammer dat het zondag weer een heel stuk kouder wordt. zal je zien dat het weer 3 weken regent.
Ik werk niet gelukkig, maar het is thuis ook erg warm. Vooral omdat ik de hele tijd achter mijn zoontje moet aanrennen. Ik zet voor hem wel lekker het badje in de schaduw. En zelf dan maar af toe een beetje nat maken.
Morgen verjaardag... Lekker luchtig kleden en hopen dat het niet al te warm is daar Maar op zich hier binnen geen last van de warmte. Het is ook 'maar' 25 graden hier binnen. Dus valt nog mee En hoe ik me koel hou met de warmte? Zwemmen of gewoon lekker rustig houden!
ik ben benieuwd hoe warm het bij mijn vriend in de fabriek wordt morgen. als het 25 graden buiten is dan wordt het al 32 graden binnen. en denk maar niet dat ze 5 min extra pauze of een glaasje drinken extra krijgen. ze beginnen morgen 2 uur eerder om op tijd klaar te zijn voor de voetbal. over wamrte hoor de directie niet.