ik weet niet waar ik het neer moest zetten maar ik denk zet hier maar neer. ik zat te denken om zwembadje tekopen zo dat me dochtertje er in kan met zoon ring band ze is nu 6 maanden. kan ze er nu al in? ik ben er dan gewoon bij haar dan in badje,. met hoe jong gingen jullie kids babys zwemmen in badje?? ik heb eentje gezien bij trekpleister. ik lees jullie reacties wel.
misschien kun je een aqua zitje kopen (of die heb je misschien al) ik hoor van veel mensen dat hun hem in zo'n zwembadje zetten zodat hun kindje ook lekker in het badje kan.
Joris was volgens mij een maand of 5/6 toen hij het eerst in een zwembadje in de tuin ging. Had toen zo'n kinderbadje met vanalles erbij (ringen, boog), laagje water erin en hij lag er lekker even in af te koelen, gewoon zonder iets erbij.
Je kunt een badje kopen, maar ( ik weet niet of je er 1 hebt, t gewone badje ( op de grond gezet dan)zou ook voor een keer kunnen.. Echt rond spetteren doen ze bij 6 mnd nog niet zo, dus voor de maat hoeft zo'n ander badje dan nog niet.. Ik heb btw vanmorgen wel een babybadje gekocht, maar was net buiten... Ik vind t te heet buiten, zelfs met de wind erbij... "Sorry Gijs, we blijven binnen, manneke... mem vind t te heet"....( maar dan helemaal op zn Fries gesproken)
gewoon een heel simpel badje hier was ze 5 a 6 mnd, gewoon laagje water10a 15cm, ze lag lekker op haar buik te spelen, wat eendjes erin en ze had veel lol. natuurlijk moet je erbij blijven, hier een badje van 90cm doorsnede 3 euro action
hier was het nog geen lekker weer met 6 maand dus Emma heeft toen buiten niet in een badje gezeten. Maar wij gebruiken nu ook weleens het badje waar ze toen ze nog kleiner was in badderde (gewoon babybadje) je kan ook zo'n opblaasbaar badje kopen (hoeft niet veel te kosten) en er gewoon lekker bij gaan zitten. Als ze zelf kan blijven zitten op den duur hoef je er ook niet steeds naast te zitten. Laat emma lekker spetteren en ik ga er met de stoel bijzitten en lezen ofzo.
oke dat zij van die rondebadtjes? blokker had zoon laag rondtbadtje van woezel en pip in de aanbieding. die van tp is deze,Familie zwembad (familie zwembad, zwembad, aqua, water, zwemmen) mem heeft gelijk is veelste heet.
Wij gebruikte ook gewoon het babybadje toen ze nog zo klein was. Dat was meer dan genoeg en er hoeft niet zo veel water in. Ook hadden we een heel klein opblaasbadje van een halve meter doorsnede of zo, voor bij oma. Die was van jip en janneke, van de Hema.