Geen zalfjes, alleen maizena, op droge billen en ook in de luier strooien. Als dit echt niet helpt zou het ook een schimmeltje kunnen zijn, dan raad ik je aan even te bellen met de huisarts. (Of Miconazol te halen bij kruidvat)
Als je ehuid kapot is dan doet zinkzalf vaak pijn! Dun laagje maizena, op goed droge billen, en vooral GEEN zalf er onder! Beste is om haar zo veel mogelijk zonder luier te laten.
Ze konden niet veel doen ik moest maar gewoon goed smeren en hopen dat de diarree snel over gaat.. maar helaas vandaag nog steeds veel diarree.. heb al wel weer een stuk of 8 luiers verschoond pff... het is al vanaf maandag Luieruitslag wordt trouwens ook niet echt minder.. maizena is voor mij tot nu toe nog geen wondermiddel
Doe je er wel genoeg op? Gewoon lekker ruim strooien, vaak zie je binnen een paar uur al wat resultaat! Maar als die diarree zo blijft aanhouden zou ik wel aan de bel trekken bij de ha weer hoor! Plast ze nog wel gewoon goed?
Ja ik strooide al best veel.. dacht zelfs dat ik te veel deed.. Plassen is lastig te zien met die diarree.. maar ja de huisarts zei vorige keer dat je het goed kan merken als ze uitdrogen ze worden ook suf dan.. en tot nu is ze nog best actief en zo..
Mijn zoontje heeft dat ook zo nu en dan. Ik gebruik dan leemklei poeder, helpt fantastisch. Niet alleen droogt t snel op, maar de klei heeft ook een herstellende werking. Binnen 24 uur probleem opgelost! te koop bij Het Vitamine huis en vast ook andere reform winkels