ik heb veel merk kleertjes: Tommy hilfiger winterjas 68 tommy hilfiger voorjaarsjas 68 imps en elfs spijkerbroek mc gregor polo nieuw 74 mc gregor polo lange mouw 68 tommy broek 68 tommy broek donkerblauw 68 tommy blouse 68 burberry longsleeve 74 burberry polo 9 maanden ook ralph lauren en mexx enz enz.....bij intresse graag pb Het is allemaal voor een jongen en houd er rekening mee dat het dure kleertjes waren en dat het niet voor een appel en een ei weg gedaan word .....
Rode allstars schoentjes 18 1/2 Blauwe allstars schoentjes 19 Puma schoentjes 17 Voorjaarsjas T-H 68 Winterjas TH 68 Spijkerjas pointer 68 Spijkerjas Lief 68 Bennetonvestje 74 MC gregor vest nieuw 74 Burberry polo antraciet 74 Z8 polo 68 Lief polo donkerblauw62 Tommy polo 68 Burberry polo zalm roze 9m Mc gregor polo blauw langemouw74 Lief qua blauw 68 Mc gregor t-shirt 68 Tommy longsleeve rood 68 Imps en elfs spijkerbroek 68 Tommy broek katoen 68 H&m spijker 68 Name it spijker 68 Tommy spijker 68 Noppies spijker 68/62 Zwembroek Cleassens m de lijst met kleertjes die ik tot nu toe heb...8)
Hey Mamalynn, Ik heb interesse in je polo's en lief kleren! Kun je me pb-en welk merk en hoeveel polo's je hebt en welke lief! kleertjes? En ook welke prijsjes je ervoor wilt hebben? Liefs
Ik heb heel wat kleertjes bij moederLynn gekocht en ik kan zeggen dat de kleertjes er heel mooi uitzien!! Niet vaal of verwassen.. Het is dus aan te bevelen om wat overtenemen van moederLynn