foundation, blusher, eyeliner boven en oogpotlood onder, mascara, 2 kleuren oogschaduw en lippenstift... 10minuten klaar, al kan ik soms geen 10 minuten vinden sochtends als dochter naar speelzaal moet dus dan sta ik er als bleekscheet bij haha.
9 van de 10 keer niet. Waarom, omdat ik het dus gewoon niet kan. En weet hoe ik het moet gebruiken. Vind een beetje best leuk. Maar niet over de top.
Poeder, beetje camouflage over vlekjes/pukkeltjes, mascara en meestal oogpotlood. Als ik uit ga maak ik me zwaarder op, maar voor dagelijks hoeft dat niet van mij. Momenteel gebruik ik even niets op mijn ogen. Heb telkens last van ontstoken ogen. Heb mijn mascara weggegooid en wil nu even mijn ogen rust geven.
Buiten zw om, alleen oogpotlood en mascare. Maar ben er nu te brak voor om er iets van te maken..zie er neit uit..maar ja het zij zo, komt wel weer goed
Nou zo simpel mogelijk! Foundation, concealer onder m'n ogen, poeder erover heen, beetje blush, klein beetje mascara en klaar Gewoonweg omdat ik de feeling voor oogschaduw niet heb, soms wel jaloers op de meiden die dat prachtig kunnen
Altijd oogschaduw of eyeliner, mascara en ik teken mn wenkbrauwen omdat je ze anders niet ziet. Soms gebruik ik foundation. Nooit lippenstift alleen een lippenbalsem soms een met een klein beetje kleur.
1 Minute Eyelook - Beautylab.nl Zelf ik zou dit moeten kunnen. Vind ik er ook super leuk uit zien. Morgen maar eens proberen.
Bbcream of foundation, afhankelijk van de tijd. Oogschaduw in grijs of beige, ligt aan m'n kleding. Eyeliner dun lijntje. Dan de wimperkruller en mascara. Vervolgens kleur ik mijn wenkbrauwen iets in met een potloodje en doe ik lippenstift op.
Concealer onder mijn ogen, minerale poeder als het nodig is en ik er zin in heb. Wenkbrauwpoeder, oogschaduw (kleur en techniek verandert nogal eens), mascara en met periodes oogpotlood. Op mijn lippen enkel wat vaseline anders ben ik nogal spastisch met kusjes geven aan mijn zoontje. En dan word de draagdoek vies haha.
Elke ochtend: Foundation, mascara, eyeliner, wenkbrauwpotlood, blusher en soms wat neutrale lipgloss of lippenstift. Als ik uit eten ga dan heb ik geen eyeliner op maar wel mooie oogschaduw
Ik gebruik elke dag foundation (in de winter) of bb Cream (zomer), transparante poeder, blush, oogpotlood, oogschaduw (altijd natuurlijke kleuren, bruin, koper) blend altijd donker aan de buitenkant, licht aan de binnenkant, mascara. Best veel eigenlijk maar zit er echt binnen tien minuten op. Ga ook echt niet zonder de deur uit. Als ik uitga gebruik ik een foundation en oogschaduw basis en zet ik m'n ogen wat meer aan. Op m'n lippen alleen wat vaseline, heb een hekel aan lipstick of gloss