Make up junk ;)

Discussion in 'De lounge' started by wendelaa, Apr 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    En zo leer je iedere dag nog eens bij haha
    Binnenkort eens kijken......

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Beoordelen jullie maar of ik een make-up junk ben...:D Dit is trouwens mijn bescheiden collectie van 3 jaar terug. Inmiddels alweer (flink) gegroeid...:)

Attached Files:

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ashley; overdrijven is ook een vak :D

Ik heb een grote toilettas, een kleinere die ooit bedoelt was als 'het hoognodige' die uitpuilt en vervolgens heb ik nog zo'n 12 losse dingetjes verspreid over badkamer/slaapkamer/keuken. Overal ligt wel wat.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Holy moly wat een voorraad haha

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie het nu pas:p

6. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Weet ik wel zeker ashley dat je dat bent hahaha :p als je dat alleen al ziet :p je kan je eigen winkeltje beginnen :D

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Hier ook een hele voorraad aan make-up. Koop ook af en toe wat bij.
    Vind het soms alleen wat lastig aan te brengen ;) Weet niet goed wat voor kleuren mooi staan, zoals lippenstift oid.

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik ben een ramp op make up gebied.
    Heb spullen, heb budget.. maar weet niet wat te doen of te kopen.

Waar kan ik dat leren? Tips voor handige sites?

9. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Heel leuk topic :D zal morgen eens een foto maken van mijn make up stash. Ik ben gek op Nars, Benefit, Mac, Chanel.

10. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ohh mijn make up is trouwens allemaal van de hema.. Behalve de BB cream hahaha.

11. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Mooi! :D

Lekker veel! Ik zie ook Everyday minerals, gebruik ik ook af en toe!

12. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

Feb 9, 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff, wat overdreven allemaal. Mijn bescheiden mening.. Alle vrouwen zijn naturel toch echt het mooist..

I'm just kidding Wen ;)

Zelf ook guilty... Het begon een aantal jaar geleden pas echt ernstige vormen aan te nemen. Ik voelde me door een acné uitbarsting genoodzaakt om het full te coveren ;) en daar eigenlijk nooit meer meer gestopt. Iedere ochtend gebruik ik sowieso foundation, concealer en poeder. De enige echte dure make up die ik gebruik zijn de foundation (zonder olie en toevoegingen i.v.m. vette huid) en de lippenstift. Voor de rest ook van alles en nog wat.

Sta altijd open voor tips en nieuwe variaties dus ik blijf even plakken!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Als jullie mooi opgemaakt zijn, mag je daar steeds een foto van posten lady's. Dan kan ik weer bijleren :D.

14. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd hoe het er op jullie gezicht uitziet? Maken jullie jezelf elke dag met andere kleuren op? Maken jullie mooie figuren zoals dit?
    https://www.google.nl/search?q=oogschaduw&rlz=1C1EODB_enNL530NL530&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2H9nU52GFsHNOPzUgOAP&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=880#q=oogpotlood&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=sCDHPs-pXgLntM%253A%3B4cHzVTA9VNR3fM%3Bhttp%253A%252F%252Fi571.photobucket.com%252Falbums%252Fss156%252Flushiousbeauty%252FJanuari%2525202011%252F110111%252Favatar.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.girlscene.nl%252Ftag%252Foogpotlood%3B320%3B298

Zelf heb ik alleen een eyeliner en een mascara die ik dagelijks gebruik. Bij hoge uitzondering gebruik ik witte of blauw met glitter oogschaduw. Cosmetica heb ik wel veel, maar dat is allemaal om huid en haar een beetje te fatsoeneren (dus shampoo, crème enz).

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ben dus ook benieuwd :p.

Zelf wil ik wel graag alle dagen een basis make-up dragen maar de aantrekkingskracht van mijn bed is te groot ;) en ik ben er ook nog niet handig in :)...

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    wisselend. ... De ene dag heb ik weinig tijd en is het alleen wat mascara en zwarte eyeliner. Maar ik gebruik ook vaak op de onderste waterlijn en net eronder paarse kohlpencil. Of bruine eyeliner op bovenste ooglid

Wing maken wil nog steeds niet echt lukken haha

Share This Page