Hallo, Iemand ervaringen met de thuisstudies van laudius? Wat vond je er van? Reageerde de docent snel? Heb je er iets aan gehad?
Ik doe er een studie van. Lesstof had ik snel in huis. Docent reageert altijd binnen een twee dagen. Huiswerkopdrachten zijn ook heel snel nagekeken. Dag of twee, drie. Ik ben nog niet klaar. Hoop in december. Vind in mijn cursus wel soms wat fouten staan en er staat redelijk wat in waar ik een andere mening over heb qua voeding. Maar goed ik heb dit papier nodig voor een eigen praktijk te starten en kan er daarna gewoon m'n eigen invulling en opvattingen aan geven
Wat vond je er van? Ik heb er mijn cursus medisch terminologie gevolgd. De stof zelf vond ik prima te doen. Reageerde de docent snel? De docent reageerde binnen 2, 3 dagen. In tegen stelling tot de LOI reageert Laudius veel sneller! Bij de LOI duurt alles zo lang als je iets instuurt! Heb je er iets aan gehad? Jazeker! Alleen als je er weinig mee werkt vergeet je het wel weer snel qua medisch terminologie. Al met al een fijne thuisopleider. De LOI op zich ook hoor, maar ze moeten alleen nog sneller reageren.
Bedankt voor jullie reacties ik ben met een cursus nagelstyling begonnen. Vind het tot nu toe erg makkelijk. Heb al huiswerk opgestuurd en het is nu dag drie dat ik geen antwoord heb ik hoop dat ik snel wat hoor.
Ik heb marketingcursussen via Laudius gedaan. Erg tevreden over, kreeg snel en uitgebreid antwoord van de docent.
Ik doe nagelstyling via de LOI. Op zich goed maar docent is traag van nakijken. Duurt maar zo een week of langer. Maar verder geen klagen.