Bedankt

Discussion in 'De lounge' started by Otje, Jan 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    :)

Bedankt

Hallo!
    Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. mijn gratis NOKIA GSM / ipod is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super, bedankt!

LET OP:

Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.

Let op, het is waar! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!

ALS JIJ DIE KETTINGMAILS OOK ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN!

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
  3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :)

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    hehehe...

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

en ook deze mail heb ik 20 duizend keer terug gekregen :rolleyes:

groetjes nathalie ;)

6. deze heb ik dus een tijd terug aan iedereen gestuurd in mijn mailbox. ik irriteer me zo aan die 'aan de hele mailbox' gerichtte mailtjes met: je computer crasht als je dit niet doorstuurt!

wat denk je? de volgende dag kreeg ik gewoon weer een kettingmail :confused: :)

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Yep me2. De anti kettingbrief is een gewone kettingbrief geworden.!

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik knikker altijd alle kettingzooi/spam meestal ongeopent in de prullenbak, stuur nooit maar dan ook NOOIT iets door en reageer nooit maar dan ook nooit op onzin. Dit al meer als 10 jaar. Heb al mn (online) vrienden en vriendinnen duidelijk gemaakt dat ik die rommel NIET wil en al sturen ze hem ik laat er niks op horen en doe er niks mee.
    En kijk nou....een helemaal schone inbox :D
    Enige wat ik krijg zijn dingen waar ik mezelf op heb ingeschreven en de echte brieven van vrienden en vriendinnen.

En nee dit is geen uitnodiging voor iemand om me nu dood te spammen! :)

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb hetzelfde tegen iedereen gezegd, en alleen mijn zus luistert niet.. :) Ik stuur zo'n mailtje dan ook linea recta terug naar haar... Al was het maar om te pesten.. :D :D

11. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Doe er ook gewoon niet meer aan mee die onzin!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gewoon direct verwijderen dat soort mails.

13. Niet meer actief

geweldig :)

14. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Grappig! :)

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha ja die is leuk he, die heb ik ook naar een paar mensen gestuurd via hyves.

Share This Page