Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek bij een zakelijk bedrijf maar ik heb dus mijn 3 miskramen in de vorm van sterretjes in me nek gezet! Ik kom oorspronkelijk uit het kappersvak waar het bij de meeste werkgevers geen probleem is dat je op die plek een tattoo hebt maar dit is een zakelijk bedrijf die daar wel moeite mee kan hebben. Dus mijn vraag is welke make-up kan ik het beste over deze tattoo doen zodat het niet meer opvalt???? Gewone foundation gaat hem niet worden want dan heb je echt een dikke plek in je nek dan zul je de rest van je nek ook zo dik moeten insmeren
puistenverbergers (of hoe noemt dat?). Mss een coltrui, halsketting, haar erover,pleister op. Maar als je er echt werkt, zullen ze het toch wel zien?
ik had op youtube een reclame gezien van een jongen die zijn foundation eraf haalde en die bleek helemaal onder de tattoos te zitten. er is dus wel goed spul, maar welk???? kan de drogist je niet helpen?
ik denk eigk opzich dat het in je nek wel mee zal vallen inprincipe als ze niet heel groot zijn zullen ze dat niet zo erg vinden. anders je haartjes mooi los doen als je erover heen vallen .. ze komen er als je aangenomen word toch achter meid.
@bloem m ehaar valt er wel overheen maar als ik me haar achter me oor doe (en dat doe ik eigenlijk altijd) zie je hem weer zitten. Me haar is geblondeert en de sterren zijn pikzwart dus je ziet het er ook doorheen @heleentje juist omdat het een zakelijk bedrijf is moet ik solliciteren in een mantelpakje (of iets in die trant) Dus weet niet of een coltrui dan verstandig is want een coltrui bedekt idd de tattoo Als ik word aangenomen en een contract krijg na de proefperiode waarin ik me heb kunnen bewijzen zullen en kunnen ze me niet ontslaan omdat ik me tattoo verborgen heb gehouden (denk en hoop ik dan maar) @guppie volgensmij komt dat ook wel eens voorbij op tellsell zoiets??? Drogisterij smeert je foundation aan en dat heb ik al genoeg in huis hahaha Ik weet dat er een spulletje is om het te verbergen maar idd wat??? Zullen hier vast ook wel dames op zitten die visagie als werk hebben en die weten wat ik bedoel Of even langs de tattooshop gaan en vragen of hun weten wat ik bedoel??? Wil niet afgewezen worden vanwege het feit dat ik tattoo's en piercings heb
misschien een dun sjaaltje om je nek doen? dit is dus precies de reden waarom ik nooit een tattoo neem die je niet kunt verbergen. Niet in alle bedrijfstakken wordt dit als normaal gezien.
Wat een gaaf filmpje. Het spul heette dermablend (stond aan het einde van het filmpje), weet niet of dat in nederland te krijgen is.
De tattoo bestaat uit 3 sterren en staan precies schuin achter/onder me oor Een coltrui verbergt ze idd maar een gewone trui niet @sndy Ik schaam me ook niet voor me tattoo's maar elke keer als ik solliciteer word ik afgewezen vanwege het feit dat ik daar een tattoo heb (terwijl de functie voornamelijk achter een buro is met alleen collega's) daarom wil ik hem dit keer verbergen Ik wil mezelf bewijzen dat ik goeg genoeg ben voor de functie als persoon en niet als het meisje met de tattoo in dr nek Ik zat al te denken aan een soort van sjaaltje en met me haar toch even het weekend oefenen dat ik er van af blijf en het niet achter me oor strijk
googel eens op "hoe tattoos verbergen". Mijn eerste link is naar een Nederlands bedrijf, het tweede naar een beauty forum
dun laagje tandpasta erop, laten drogen en daarover een dun laagje foundation. dan hoort ie weg te zijn. Als je de juiste foundation hebt dan kleurt ie prima bij je huid en hoef je alleen daar maar wat op te smeren.
Kun je geen mantelpakje combineren met een colletje dan? Er zijn ook heel mooie nette truitjes met een bescheiden col, helemaal geen dikke coltrui of iets, en die kunnen volgens mij prima onder een blazer. Of je kan een nette jurk aandoen met een col, dat staat vaak ook heel professioneel en is minder stijf dan een mantelpakje.
Sjaaltje zat ik dus ook aan te denken... Weet je wat het is Ik zat in een vak waar het niet erg is om tattoo's te hebben (bij de meeste salons dan) en had nooit verwacht dat ik in een uitkering terecht zou komen en zou omscholen richting de financieele zakelijke wereld Had ik dat van te voren geweten had ik hem ergens anders laten zetten maar dat is allemaal achteraf gepraat Hij zit nu op deze plek en hij gaat niet weg @starmoon jaaa volgensmij is dat idd van tellsell ofzo @heleentje dank je ik ga meteen even kijken
@panter die ga ik eens proberen ja Kan ook gewoon met kindertandpasta toch als het maar wit is??? @nescio een jruk gaat het niet worden voor mij ik ben bijna 50 kilo afgevallen en heb nog nooit een jurk gedragen in me volwassen leeftijd en dit word ook een van de eerste keren dat ik een mantelpakje moet dragen naar een sollicitatie (wel een mantelpakje met een broek dus) Dus ik ben nog helemaal nieuw in het mantelpakjes gedoe hahaha ik moet zometeen zelfs nog shoppen voor een mantelpakje heb zo en zo het weekend om van alles te passen en te combineren kwa kleding om er zakelijk en professioneel uit te zien en te kijken hoe de tattoo het beste word weg gewerkt Kan dan idd even kijken hoe zo'n blazer staat met een coltrui eronder
je haar zo stylen en fohnen met mega veel haarlak zodat je je haar niet achter je oor kan doen. Ik doe dat ook wel mijn haar achter mijn oren maar als ik haarlak etc in hebt valt het weer terug.
Waar te koop????????????? Dan is het tattooprobleem opgelost Is het betaalbaar??? Alles moet op dit moment nog wel op bijstandsnivo te betalen zijn maar wel zo dat het er zakelijk uitziet
maar heb je dan niet, stel dat je de functie krijgt , dat je dan ALTIJD colletjes moet dragen of proberen te verbergen? tzou idd klote zijn als je daarvoor werd afgewezen zeg! heel veel succes met je sollicitatie!!!!