Hihi dankje voor de reacties! Tjah, heb al eens vaker gelezen dat uit enquêtes blijkt dat merendeel van de mannen niet van felle en/of rode lippen houdt dus laten we het daar maar op houden dan Overigens is de oogmake-up niet heel erg smokey hoor. Ik heb hooded eyes dus mijn oogmake-up is niet heel erg zichtbaar. En ik heb een onderkin op de foto zie ik nu. Selfies maken is niet mijn sterkste punt. Dankje voor al reacties. Ik haal hem weer weg.
Of je ogen, of je mond. Beide vind ik teveel van het goede bij jou. Ik heb erg donkeren wenkbrauwen en wimpers en ondanks licht groene ogen een donkere oogopslag. Heb jij ook vind ik Daardoor doe ik eigenlijk nooit knalrode lippenstift op. Wel een mooie (zacht) roze.
Ik combineer het altijd met een lichte naturel oogschaduw Maar ik moet zeggen dat ik het bij jou met een smokey eye wel gaaf vindt!! Maar ik hou van rode lippenstift
Even terug naar boven scrollen voor foto Ja het is niet heel erg smokey. Heb hooded eyes. Die met een zwarte liner mijn waterranden boven en onder kleuren (eyeliner gaat niet, die valt helemaal weg door de overhangende oogleden)
Eens! Ik zou smokey eyes doen en nude lips En smokey eyes en zware lip make up vind ik niet samen gaan (en/en) Zou dus 1 vd 2 als accent kiezen.
De kleur op je lippen staat je heel mooi. Ontopic. Ts : ik zou een smokey eye doen met een lichtere kleur gloss of lipstick. Maar dat rode staat je wel prachtig.
Je hebt prachtige lippen voor lipstick! En het rode past ook prima bij je huid. Zou alleen de ogen wat zachter opmaken.
Ja gebruik ik ook. Ik heb er nu dan nog een donkerdere lipliner bij gebruikt en long lasting lipstick overheen gedaan. Dat moet een etentje dan toch wel overleven
ben je dan niet bang dat je aan het einde van de dag van die randjes om je mond hebt en in het midden van je lippen is de liptstick helemaal weg? Dat heb ik echt altijd. Ook met die longlasting dingen.
Nee deze blijft echt zitten zitten... Soms heb ik na het stappen geen zin om het er af te halen en dan wordt ik wakker zit alles op mn knieen behalve die lippenstift
Je hebt een mooie mond! Ik vind dat je het wel kunt hebben, alhoewel ik wel vind dat de focus op 1 punt moet liggen, of op de ogen of op de mond, nu is het beide. Dus ik zou de lippenstiftkleur wat meer richting het naturel brengen, dus zachtroze met een gloss, of ik zou de rode lippen aanhouden en lichte oogschaduw of helemaal geen oogschaduw gebruiken, en dan zou ik alleen op het bovenste ooglid eyeliner aanbrengen en mascara. Ik wil wel even gauw een foto van mijzelf plaatsen met smokey-eyes, dan snap je wat ik bedoel met de lippenstift. Ik heb er geen met rode lippen, want ik heb niet zulke mooie lippen als jij.