Ja daar is ze hoor, bedankt voor je reactie hihi! Mooie foto, ik snap precies wat je bedoelt. Normaliter als ik echt een uitgebreide smokey-eye maak dan doe ik inderdaad nude lippen erbij. Maar ik kan soms niet kiezen, wil én mijn ogen benadrukken én mijn lippen mooi stiften Ik ga denk ik voor de naturel oog make-up en de rode lippen. Bedankt iedereen trouwens voor de complimentjes over mijn lippen.
Ja ik snap je. Maar less is more. Het is ook lastig als je en hele mooie lippen hebt en hele mooie ogen. Ik heb een foto gevonden met rode lippen, het is met carnaval dus niet lachen. Maar hier heb ik alleen eyeliner en mascara op.
Bekijk bijlage 434509 Show ik ook even Ik hou ook van rode en tegenwoordig fuchsia kleur lipstick, maar heb dan alleen mascara op.
Wauw! Wat ben jij mooi. Staat je erg goed. Ik ga lichte taupkleurige oogschaduw op doen met veel mascara en zwart oogpotloodje op de waterlijn. Dan spreken de ogen toch iets meer maar wordt het niet te donker of te veel.
Nee hoor, staat goed bij je Op de foto's heb ik een beetje het idee (sorry als het niet zo is, bedoel het niet beledigend) dat je ook een beetje hooded eyes hebt? Klopt dat? Als ik eye-liner op die dan lijkt het meteen of mijn hele ooglid zwart is (omdat je alleen nog dat streepje ziet zodra ik mijn oog open) of het valt weg.
Haha nee hoor je beledigt me niet. Nee, ik heb heb (nog) geen hooded-eyes, maar wel hele grote ogen waardoor het op de foto misschien zo lijkt. Als je hooded-eyes hebt, is het het beste om met lichte oogschaduw op je ooglid te werken, waardoor deze juist naar voren komt, op je arcadeboog plaats je dan wat donkerdere oogschaduw waardoor deze wat meer de diepte in gaat, op deze manier benadruk je de juiste punten. Eyeliner op je bovenste ooglid zou ik achter wegen laten, misschien enkel lichtjes aanzetten met een potloodje.
Oke sorry . Ik heb nog eens naar je foto gekeken en denk dat het inderdaad door je grote (mooie!) ogen komt. Meestal gebruik ik maar 1 kleur oogschaduw. Als ik mijn arcadeboog aanzet dan valt alleen die kleur nog op zodra ik mijn ogen open heb waardoor het lijkt alsof ik een donkere kleur op heb. De crease hoger aanzetten lukt helaas ook niet omdat ik maar weinig ruimte heb tussen mijn crease en mijn wenkbrauw. Wil graag een ooglidcorrectie maar durf niet omdat het onder plaatselijke verdoving gaat Wel bedankt voor je tips. Ben sinds een week of 2 gestopt met een vloeibare eyeliner en gebruik doe dan alleen nog een lijntje op mijn bovenste waterrand. Wat een verschil zeg. Bij sommige looks is het wel gewoon mooi om een eyeliner te doen, dan pak ik een eye-liner pen en probeer ik het zo dun mogelijk te doen.
Haha sorry hoeft niet hoor, vind het helemaal niet beledigend. Ik vind het bij jouw trouwens heel erg meevallen van wat ik zo via de foto kan beoordelen. Vaak kun je bij echte hooded-eyes niet eens goed met oogschaduw werken. Wat je bij jezelf ook kunt proberen is om een lichte oogschaduw onder je wenkbrauwen aan te brengen, vervolgens een wat donkerdere op je arcadeboog, op je ooglid zet je dan een oogschaduw die tussen deze twee in zit. Hierdoor komt je ooglid echt wel wat meer naar voren, en juist de tussenliggende oppervlakte gaat wat meer naar de diepte. Een iets lichtere oogschaduw net onder de wenkbrauw geeft een mooi contrast en haalt dat gedeelte ook wat meer op.