make up tijdens een keizersnee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Joyciejj, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik mocht niks op doen/hebben.

Erna heb ik t wel vrij rap gedaan.. Voor de foto' s op de OK: tja.. lig er toch al niet charmant bij he :)

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou dan zou ik het na de ks erop doen... mits je hoofd er nog naar staat. Voor de foto's.

Maar...

Ik ben iemand die nooit zonder wat make-up de deur uitgaat... maar heb er echt geen seconde bij stil gestaan bij mijn bevalling hoor. Denk zowat niemand.... De dag erna met naar huis gaan heb ik wat blush en mascara op gedaan, dat was ook alles toen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hahahhahha... wat een grappig topic. Waar je al niet mee bezig kan zijn.

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Nogmaals maakt me dat ook niet uit! Maar ik krijg een geplande ks en standaard doe ik elke morgen wat oogpotlood en mascara op.. en daarom de vraag, niet dat ik het opga doen terwijl ik weer eraf ken halen in t ziekenhuis! En voor de fotos interesseert t me ook geen bal hoor want vorige x had ik 27 uur weeen en daarna spoedks dus zo charmant sta ik daar ook niet op.. en een geplande ks of eerst weeen en drna een spoedks is ook heel wat anders lijkt mij.....het was maar een vraagje.. :s

5. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Wat grappig om al de verschillende reacties te lezen. Zelf snap ik wel dat je niet eerst je make up op doet om het er na een uurtje weer af te moeten halen. En tja ieder zijn ding hoor, ik kan me voorstellen dat ik er ook met make up wat beter uit zie dan zonder, maar als het zonder 'moet' dan zij het zo.

6. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mij dochter ben ik normaal bevallen. Wel in ziekenhuis want dat wilde wij graag. Ik kwam net onder de douche vandaan...me haar was standje ontplof en ik had niks op me gezicht. Ach gaf er toen echt niks om...het was kwart.voor drie snachts.
    Nu heb ik me eyeliner getatoeƫerd. ..dus dat zal al stukken beter zijn hahaha.

Verder krijg ik echt beelden bij deze topic. Na uren puffen eindelijk je kleine bij je...schat hou jij is even vast en geef je me poeder doos even aan...whahahaha yes haha. Leuk. Sorry kreeg even een stripverhaal voor me.

Ik snap waar iedereen aan denkt tuurlijk willen wij vrouwen altijd goed op fotos staan....ik al je zeggen ik zag er niet uit...me kop stond op ontploffen vuuurrood was ik nog. Me vriend lijk bleek van de 24uur werken die hij er al op had zitten met aangrenzend dan ff bevallen...hahaha hylarisch. .niemand die tegen ons zij wat zien jullie eruit hoor.

Oh en nagellak...dat heb ik ook altijd op en niemand die tegen mij zei dat het eraf moest.

7. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk

Grappig deze vraag meen ik echt :D , maar om hier op terug tekomen toen ik een onverwachte keizersnede had ik mocht met mijn make up de keizersnede ondergaan , dus ik heb fotos vd bevalling met make up, alleen piercings moesten uit.

8. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Als ik nu pijn bevallings foto's terug kijk denk ik elke keer.... wat zag ik er onverzorgd uit met mijn haren statisch overeind, mijn gezicht waaraan je kon zien dat ik erg moe was
    Denk dat een beetje blush en mascara veel goeds had gedaan.

Vraag het eens, ik denk van wel.
    Soms zie ik foto's van bevallingen met keizersnee waarbij die vrouwen mascara op hadden.

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja dat wilde ik ook zeggen..

Naturel! Zo puur!

Je hebt een flinke klus erop zitten. Dat mag je toch zien?

Haha ik zag er sowieso niet uit, 35 kg zwaarder, opgeblazen als een ballon door kilo s vocht, dat had een make upje echt niet recht kunnen trekken, ms juist alleen maar belachelijker gemaakt.

Ik heb er overigens ook nooit bij stil gestaan.

Had bij de inleiding wel oogpotlood op gedaan en wat mascara, maar door de weeenstorm van 5 uur en wat bange momenten was die alllllaaaaaaaang al uitgelopen voor de kleine geboren was :) ik heb er niet aan gedacht. ZO heb ik ook geen seconde over mijn haar nagedacht....haha dooie bos haar!

10. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Ik heb geen ks gehad, maar over make-up... ik heb beide keren ja mijn bevalling, na het douchen, net als dat ik mijn haren even in een staart deed, ook even vlug vlug een beetje foundation en mascara opgedaan. Ik was zo happy en in de wolken na de bevalling, dat ik niet met een 'oh ik ben ziek' hoofd er bij wilde liggen, maar een: 'ik heb net het mooiste in mijn leven meegemaakt' hoofd...haha. Ik voel me met een beetje mascara net even wat fitter er uit zien. Dus in mijn geval was het niet dat ik niet met mijn kind bezig was, maar juist omdat ik helemaal in de wolken was. Daar pastte voor mij geen blote konten gezicht bij haha.

11. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    niks mis met een beetje mascara hoor ;) maandag wordt ik ingeleid en ik ben ook van plan om mijn mascara op te doen, heb voor de gelegenheid wel waterproof gekocht hahaha :p voel mij ook kaal zonder mascara ;)

Deel Deze Pagina