welke voor tekenen hebben jullie gehad?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Amfy, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik ben vandaag al de hele dag misselijk licht in mijn hoofd en met vlagen duizelig.een beetje griepklachten terwijl ik vanacht om 4 uur nergens nog geen last van had.ook heb ik veel harde buiken en het een beetje een ongi gevoel.
    omdat ik niet de vk wil bellen voor niets.

vroeg ik af of dat dit erbij hoort? mischien wel het begin van de bevalling?

alvast bedankt voor het antwoorden

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik denk het niet. Misschien heb je een virusje te pakken of verkouden. Ik heb in ieder geval nooit gehoord dat grieperig gevoel een voorteken van naderende bevalling is. Maar dat kan natuurlijk wel. Een beetje ongigevoel kunnen voorweeen zijn. Die had ik vanaf 37 weken en ben met 42 weken bevallen, dus dat zegt ook niets.

Ik heb trouwens nooit voortekenen oid gehad. Het begon 's nachts en ik wist dat ik ging bevallen. Geen vage klachten of zo gewoon meteen het echte weeen. Als het begint dan weet je het gewoon.

Succes!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mijn nichtje kreeg dus vlak voor de bevalling wel griep met echt met spugen erbij.
    De volgende dag kreeg ze een ongi gevoel en die nacht braken de vliezen.
    Voortekenen? geen idee.
    De griep heerst nu wel namelijk.

4. Female

Female Niet meer actief

Je moet er idd niet op rekenen dat de bevalling begint, normaal gezien is dit geen 'teken'
    Maar op het laatst gaat je lichaam je waarschijnlijk duizend keer voor de gek houden,
    Bij alle pijntjes denk/ hoop je... "zou het nu...?" :)
    Maakt het extra spannend,
    Maar als straks de echte weeen beginnen zul je absoluut niet meer twijfelen ;)

Succes met de laatste loodjes meid!

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben ook grieperig..maar ik weet wel 100% zeker dat dat er niet mee te maken heeft..hehe
    Ik heb vorige week gehad dat ik duizelig was, licht in me hoofd en misselijk...ik denk dat het bij mij aan me bloeddruk ofzo lag..

maar dat men zegt dat je het echt wel weet als je bevalling begint...dat vraag ik me dus af.
    Bij mijn eerste had ik al 4cm ontsluiting zonder dat ik daar dus enige weet van had en zonder enige wee. Wellicht dat ik gerust last heb gehad van wat ongie krampjes ofzo..maar daar kan ik me dus echt niets van herinneren.
    omdat ik vervolgens naar het ziekenhuis ben gegaan omdat ik dat toch een prettiger idee vond en ik wel (lichte) menstruatie krampen (weeen dus) kreeg die om de zoveel minuten kwamen weet ik niet hoe het natuurlijke beloop zou zijn verder gegaan want ze hebben me op een gegeven moment gewoon aan de weeenopwekkers gedaan zodat het sneller zou gaan (ander beleid hier..in nl zouden ze je lekker laten liggen en wel aanzien :))
    dus heb geen flauw benul vanaf wanneer ik iets degelijks zou zijn gaan voelen..

nu heb ik vanaf gister weer menstruatie krampen (onregelmatig) het zijn weeen..maar of ze wat doen weet ik niet. had gister nog geen ontsluiting. Dus zo zie je maar elke zwangerschap en bevalling is anders.
    heb geen pijn ofzo..maar wel gewoon het gevoel alsof ik ongesteld moet worden met harde buiken erbij enzo

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik ben een dag of 2- 3 niet lekker geweest. Ik wilde gewoon niets, voelde me niet lekker en was snel moe. Baalde er flink van want zitten wachten is echt funest. Maar het bleek bij mij de aanzet te zijn tot... Bij iedereen is het anders. Succes!

7. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    ik heb al de hele week dat ik niets meer lust bijna ineens..
    en soms erg misselijk.. kokhalsen..
    en pijn in me buik heb ik al weken..
    t zou kunnen dat t er bij hoort.. maar daarin tegen is t ook niet raar als je ziek bent rond deze tijd..
    Iedereen is steeds ziek overal..
    So.. dont know!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb juist wel vaker gelezen hier op het forum dat mensen vlak voor hun bevalling een beetje grieperig waren.
    Is he bloeddruk wel goed? Daar kan de duizeligheid namelijk ook van komen. Succes met de laatste loodjes meid!

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Het kan idd gewoon een griepje zijn, misschien zijn het bij jou wel voortekenen, wie weet! Ikzelf heb eigenlijk geen voortekenen gehad, 's nachts braken m'n vliezen en is het allemaal in sneltreinvaart gegaan, maar daarvoor echt niks! Wel had ik de dag ervoor een enorm 'zwaar' gevoel van onderen, alsof hij er ieder moment uit kon vallen, maar voor de rest echt helemaal niks. Die ongi-krampen had ik ook vanaf 36 weken al, uiteindelijk kwam ons mannetje met 39 weken.

10. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik had helemaal niks. Ineens braken mijn vliezen en een uur later begonnen de weeen.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    ik had helemaal niks.. 's nachts werd ik wakker met een vochtig ondergoed, en rood slijm.. en in de loop van de nacht kwamen de weeen op, in de ochtend braken de vliezen echt, en 12.35 had ik een baby in mijn armen..

Als ik terugkijk was ik die laatste dag heel erg energiek, en mijn bloeddruk was die dag iets hoger. Maar niet opvallend genoeg om er toen iets uit af te leiden..

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had ook geen teken vooraf!
    Ik werd wakker met gebroken vliezen en voelde me super :p
    jammer genoeg heeft het daardoor wel 4 dagen geduurt :S

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmm... volgens mij is Blusvrouw al een tijdje niet meer online geweest....? Zou ze bevallen zijn?!?!?! :)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey minya

nee dus :) ik heb sinds vandaag wel echt regelmatig ongi krampen en ik heb zelf het gvoel nu ook dat het niet echt lang meer gaat duren. de vk ik vande week wel geweest en ik had wel wa ontsluiting meer niet echt benoemens waardig helaas.

15. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    nou mijn voortekenen zijn waarschijnlijk n griepje.. voel me koortsig en krijg keelpijn nu ook.. Lekker want ik hoor donderdag of ze me binnen n paar dagen gaan inleiden of niet.. (als de baarmoeder rijp isdan)
    Mag je nog ingeleid worden als je griep hebt eigenlijk?
    Weet iemand dat?

16. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben ingeleid met koorts (geen griep maar door de bevalling zelf)

17. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Sorry ff een felicitatie tussendoor: Van harte gefeliciteerd Elin78, ik wist niet dat je bevallen was? Ik kan me nog je reacties herinneren over 'harde buiken etc'.

Ik zou graag je bevallingsverhaal willen lezen, maar weet niet of je deze geplaatst hebt, ben je vrij in natuurlijk ;)

18. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    voel me echt dood ziek ineens heel erg duizelig en overgeven en diaree ,zal vast wel een griepje zijn ,maar wie weet een voorteken we zullen zien pfffffffff wat voel ik me beroerd zeg!

Deel Deze Pagina