make up en kapsel boeide me ook na de bevalling niet! haha met een geplande ks mocht ik uiteraard niks op hebben, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik toen, en ook nu weer, me zelfs niet druk maak om een bikinilijn bijvoorbeeld. aankleden is al zwaar genoeg op een dag. benen scheren gaat een enkele keer nog wel, maar meer dan dat? nee hoor, dat komt wel weer haha
ik heb in men tas een labello zitten voor de droge lippen tijdens het persen, er zit wat kleur in dus dat helpt ook al direct, voor de rest heb ik een rekkertje en een klem mee voor mijn haar zodat als het er beroerd bijhangt ik er vlug wat kan aan doen. heb 5 jaar een kapperszaak gehad voor ik naar nerderland ben verhuist voor de rest ga ik na het douchen denk ik wat mascara opdoen voor de rest niets. we zullen wel zien hoe het loopt
Ik heb totaal niet aan make-up gedacht. Ik sta dus ook niet op m'n mooist op de foto's van de bevalling, maar toch zijn het prachtige foto's. De gloed op mijn gezicht kon niet overtroffen worden met make-up. De eerste dagen na de bevalling heb ik ook geen make-up op gehad. Wilde er niet fitter uitzien dan dat ik me voelde, omdat je daarmee ook het kraambezoek langer over de vloer houdt. Die denken dan namelijk dat je weer helemaal de oude bent, terwijl dat gewoon nog niet zo is.
Goh Nala, zo heb ik het nog niet bekeken, wat een goeie tip! Ik ben normaal altijd wel opgemaakt, zal zelden zonder makeup de deur uitgaan, en dacht ook al, hoe kan ik dat regelen zo snel na de keizersnede (is al gepland). Maar inderdaad, als je bezoek zo lang blijft hangen omdat je er alweer zo fris bij zit, is het misschien beter om nog maar een paar dagen redelijk verlept uit te zien haha!
Haha...ik heb verschrikkelijke foto's van mezelf gezien van na de bevalling... Mijn weeen begonnen 's avonds toen ik in bed ging rond half 11, 11 uur. Heb me toen lekker thuis gedoucht en geen make-up meer op gedaan...alleen een beetje gezichtscreme en om 2 uur 's nachts lag ik in het ziekenhuis(stuitbevalling) en vervolgens is mijn dochter om half 10 's ochtends geboren dmv keizersnede en de foto's die van mijn zijn gemaakt 's middags toen mijn ouders er waren...tsjeeeeeee....hoe wit kun je zijn...haha, verschrikkelijk...moeheid, lage HB...nee die dingen doen je geen goed, maar het kon me geen zak interesseren...haha en nu nog niet als ik het zie. Ook ik zag eruit of ik was overreden door een trein.
Mijn vliezen waren meer dann 24-uur gebroken dus ik moest voor een controle... Had me dus even beetje opgemaakt alleen wat oogpotlood,mascara en wat kleur op me oogjes gewoon omdat ik dat alitjd doe. Het bleek niet goed te gaan met me ventje dus spoepd kz dus sta met nog een kleiiiin beetje make-up op de foto..... En er toch belabberd uitzien. KNAP HE
Mijn vliezen waren om 02.45 s'nachts gebroken en moest zoiezo in het ziekenhuis bevallen dus wij ze gebeld en moesten meteen komen. Ik heb me eerst nog op staan maken en mijn haren nog gewassen en ik wilde persee een broek aan die nog gestreken moest worden dus dat heeft mijn vriend gedaan. Iedereen heeft me later wel voor gek verklaard dat ik me nog opgemaakt heb. Dit geeft alleen maar aan hoe relaxed ik was dat het ging beginnen. Mijn vriend heeft me na de bevalling meegeholpen met douchen. Dus toen de visite kwam een paar uur later zat ik er weer fris en fruitig bij,haha.
make-up? yes! Ik zag er in de ochtend voor de inleiding fris uit. Haren in de krul,mascaratje,lipgloss..en na de bevalling leek ik op bassie! vreselijk uitgelopen en zweterig.Ik heb voordat ik n infuus kreeg mijn mak-up nog bijgewerkt.Na de bevalling heb ik me gedouched en opgemaakt.Ik heb anders een blote billen gezicht.
nou ik had geen make-up op (vliezen braken snachts) en om eerlijk te zijn daar staat je hoofd dan echt niet na. ik zag er niet uit toen ik ging bevalen, warrig haar dikke wallen onder de ogen. vind het een beetje overdreven om er gekapt en geplamuurd bij te liggen, maar dat is mijn mening
Ik ging op het einde wel elke dag met mijn make up nog op naar bed, voor het geval dat Maar tijdens de weeen ben ik gaan douchen en had ik dus geen make up meer op. Ook zat mijn haar als een pluisebol op mijn hoofd, maar het boeide me echt niet. Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en geen make-up op gehad, mijn haar heb ik alleen geborsteld, geen zin om het nog in model te doen/te stylen
Ik heb met 7 cm ontsluiting nog mijn mke-up tasje gepkt toen we onverwachts toch naar het ziekenhuis moesten war ik wel niet mee bezig was haha. Tijdens de bevalling niks op gehad, daarna iets camouflage op de puistjes en iets masara, gewoon voor het idee. Keek net wat lekkerder in de spiegel als ik mezelf zag. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Hihi, wat een ijdelheid
Ik krijg het al benauwd bij het idee. Als ik er maar verzorgd uitzie, make up kan van mij de boom in op dat moment.
Lang leve de permanente make-up \/ Maar als ik dat niet gehad had, weet ik zeker dat dat wel het allerlaatste is waar ik aan zou denken
haha, Het scheelt dat ik werdt ingeleid. Bij het breken van de vliezen voelde ik twee uur niets... toen dacht ik: goh.. laat ik maar even bijwerken! haha. Anderhalf uur later was ik bevallen (na een infuus) en voelde me net clown bassie. De mascara onder de ogen, een rode kop (rouge dus niet nodig) en bezweet! pfftttt... Na het douchen van mij heb ik alleen mascara en lipgloss opgedaan, was niet nodig ik straalde heel erg! (dat doet iedereen toch?) Het is wel iets wat ik belangrijk vind, ik voel me anders zo'n onopgetuigde kerstboom of een blotebillengezicht. Maar het is niet het belangrijkste hoor onder het bevallen heb ik er geen seconde over nagedacht!
nou ik ging me onder de weeën niet opmaken maar had wel nog wat make up van vóór de weeën en toen mijn moeder met een washandje kwam om mijn gezicht af te doen (in het heetst van de strijd) toen begon ik te schreeuwen: KIJK UIT VOOR MIJN MAKE UP!
Ik ben tijdens de bevalling meerdere malen onder de douche geweest (mijn bevalling duurde 80 uur! dus kon de douches wel gebruiken) Heb geen mak up gedragen en heb echt een ander halve week na de bevalling pas weer wat op gedaan (heb 6 dagen in ziekenhuis gelegen na de bevalling nog) Ben bij de volgende wel van plan wat make up spulletjes mee te nemen en hopelijk ben ik in een wip het ziekenhuiis uit
Klopt je lees iid 80 uur!(oftewel 4 hele dagen!) Mijn gyn werkte totaal niet mee en wou maar niet ingrijpen en alles uit zichzelf laten gaan.... ik had wel weeen maar heel onregelmatig en niet goed genoeg,een andere gyn zei dat mijn kindje binnen 72 geboren ging worden toen hij mijn gebroken vliezen bekeek via een echo. De gyn die ik bij de bevalling had vond ingrijpen niet nodig terwijl de zusters haar erop wezen dat ik hierdoor wel me kindje kon verliezen en het echt te lang duurde nu. Ik was echt uitgeput!