ja behalve dat ik n erg bolle kop had van alle medicijnen en wat witjes was van het bloedverlies zag ik er nog redelijk uit na n bevalling van 49 en n half uur had gelukkig wel watervaste mascara en eyeliner hahaha maar had geen zwarte kringen nee
@Done, oh wat erg zeg, ik heb hier nooit van gehoord, waarom deden ze dit, en was je niet boos of je partner? Als een kind na zoveel uur niet komt na het breken van het vruchtwater, dan kan er toch infectiegevaar optreden en dergelijke, dan moet het kindje toch zo snel mogelijk komen. Waarom geen keizersnede? Wat een gynecoloog zeg?
ik heb de gymn ermee geconfronteerd na de 6 weken controle want ik was zo in de overlevingsmodus overgegaan net na de bevalling dat ik alleen maar bezig was met of mijn kindje wel gezond was! De gyn bleef bij haar praatje dat ze alles volgens het boekje had gedaan en zal ook nooit haar fouten toegeven (dat verwachte ik al) en ik heb haar verteld dat ik erg veel psygische pijn heb gehad door haar en Ik zeker weet dat ze niet juist gehandelt heeft. De vk vroeg me ook waarom er geen keizersnede gedaan was want die verklaarde de gyn ook voor gek na het lezen van mijn dossier! ik heb om een keizersnee gesmeekt,ik heb gezegt dat ze me van onder tot boven mochten open snijden als ik er maar vanaf was want ik was ZO MOE! Ik heb besloten om dit allemaal maar gewoon een plekje te proberen te geven en inmiddels heb ik dat ook wel kunnen doen. Natuurlijk blijf ik wel de angst hebben de pech te hebben de gyn nodig te hebben bij een volgende zwangerschap/bevalling en daarom ga ik het ook met de vk erover hebben zodra ik zwanger ben. Het houd me niet tege om voor een 2de kindje te gaan gelukkig. Ik heb hier echt een hele nare ervaing aan over gehouden maar toch is er iets in mij dat me iedere keer weer verteld dat ik het wel heb volgehouden en ik nu een prachtige gezonde zoon heb!
Ik ben echt een ijdeltuit en geloof me toen eenmaal de weeen begonnen kon het me niet schelen hoe ik eruit zag (Ik heb permanent make up dus ik hoefde niet veel bij te doen. )Als ik nu de fotos terug zie schrik ik me rot, me haar vloog alle kanten op en ik was zo bleek als wat
ja idd me haar was wel niet meer wat het voor de bevalling geweest was die had ik met n grote knot boven op me kop staan hahaha (waardoor me hoofd dus nog boller leek op de foto's)
Mijn schoonzusjes hebben ze na de bevalling een ballon in haar handen geduwd en een foto gemaakt. Zegt ze van de week dat ze dat bij mij dan ook gaat doen. Ik zeg, de eerste de beste die net na de bevalling met een camera binnen komt krijgt een hoek hahahaha.
Hahaha! Ik heb errug moeten lachen om sommige reacties hier ! Ikzelf ben ook altijd wel van de make-upjes en m'n haar wat goed moet zitten, maar toen m'n vliezen braken 's nachts, heb ik er geen tel aan gedacht om me op te maken. Pas na de bevalling, nadat ik gedouched had is de zuster een spiegel voor me gaan regelen zodat ik mezelf een beetje kon oppimpen ....
Ik heb er zeker wel aan gedacht. Gelukkig was ik in het begin helder genoeg om tussen de weeen door snel een beetje (waterproof) mascara, eyeliner en labello op te doen en mijn lange haar met wat speldjes uit mijn gezicht, want later stond mijn hoofd er echt niet naar! Een uur na de bevalling, douchen in t ziekenhuis was afschuwelijk: rillerig van zwakte en heel koud met de deur open, zodat ik het geschreeuw van een andere bevallende vrouw goed kon horen In de kraamweek elke dag douchen en mascara op, geen lippenstift want ik wilde wel mijn baby kunnen kussen! Voor mij was de bevalling heeeel lang, maar ik vond het belangrijk dat ik er verzorgd uit bleef zien.
Nou, ik denk er wel over na. Want inderdaad, als je de foto's ziet van mijn vorige bevallingen dan zie ik er niet zo florisant uit. Dus als de weeen beginnen probeer ik me wel op te maken ja. Het is wel weer zo dat als je eenmaal bezig bent dat het je echt geen ene fluit uit maakt hoe je er uit ziet. We zien wel weer hoe het gaat haha. Groetjes mij.
ahahahahahah grappig allemaal ik denk dat als ik moet bevallen (duurt nog wel even) wel iets van labello ofso opdoe maar absoluut geen mascara, heb de fotos van mijn zus gezien na de bevalling en die dacht toen ook van ik wil er "mooi" uitzien nou..na de bvealling leek het alsof ze door de duivel bezeten was! uitgelopen mascara haren overeind dikke rode kop ahhahahaha nee er mogen alleen fotos gemaakt worden nadat k ben gedouched en al.
Ik had ook wel een make- upje opgedaan ( mascara, eyeliner en laballo ), moesten om 7 uur in het ZH zijn voor inleiding dus had alle tijd daarvoor om alles een beetje recht te trekken.... Nou was dat make-upje volleding weg hoor toen de kleine er eenmaal uit was, maar het gaat om het idee..
had in mijn ziekenhuis tas ook make-up zitten. Ben thuis bevallen maar heb echt niet meer aan make-up gedacht. De eerste 2 dagen na de bevalling ook nog niet trouwens