Hallo meiden! Naar aanleiding van het 'welke eyeliner' topic, leek het mij wel leuk om make-up tips met elkaar te delen. Wat vinden jullie een must om te dragen, hoe krijg je het mooiste resultaat, hoe kan je wat het beste aanbrengen en noem maar op! Ik zelf draag altijd graag make-up, maar weet lang niet hoe ik alles het beste kan aanbrengen. Ik hou het dan ook meestal alleen bij wat foundation, mascara en oogpotlood. Misschien kunnen we elkaar helpen met tips, adviezen enzo, zodat iedereen er straaaaaaaaaaalend bijloopt
oke dan ik maak me ook elke dag op, behalve als ik echt de hele dag thuis ben. ga ik boodschappen doen, maak ik me toch even op, anders voel ik me 'onaangekleed' . ik krul altijd mijn wimpers met een krultang. daaroverheen waterproof mascara. dit heb ik altijd! als ik in een buitje ben, of we gaan weg, iets speciaal doe ik extra dingetjes zoals: vloeibare foundation, ook een beetje op me hals of donkere oogpotlood, vooral aan de buitenkant van mijn ogen, net boven mijn ogen en lichte kleur (bijv wit, beige, lichtbruin, lichtroze) en daarboven iets donkerder, zodat het iets meer 'diepte' heeft. lippenstft gebruik ik nooit omdat dat mij echt niet staat, maar wel heb ik altijd lippenbalsem bij me! bedoel je dit?
Naar m'n werk of als ik een uitje heb, probeer ik er altijd wel een beetje goed uit te zien, maar ik draag nooit zoveel make-up. Foundation, beetje poeder, mascara. Soms oogschaduw maar ook niet altijd. Oogpotlood ben ik heel slecht mee, dus dat doe ik nooit. Terwijl dat wel superleuk bij me staat. Als ik een vrije dag heb en ik heb niks belangrijks te doen, doe ik niks op. Ik ben niet iemand die zonder make-up de deur niet uit durft, dus de honden uitlaten en boodschappen doen, doe ik gewoon zonder. Mijn man vindt het trouwens sowieso onzin. Als ik me aan het opmaken ben, krijg ik vaak zat de opmerking: "Voor wie ben je je nou mooi aan het maken, je hebt mij toch al?" Hij snapt denk ik niet dat ik het vooral voor mezelf doe. Ik gebruik eigenlijk van alles het huismerk, vooral van Hema en Kruidvat. Alleen m'n mascara is steeds van een duur merk, dat bevalt me veel beter dan die goedkopere. Wel is dat steeds een andere, heb op dit moment Great Lash van Maybelline, die roze met groene.
zo doe ik mijn ogen: [/url] ik gebruik de eyeliner van de hema (merk MISS HELEN) hij is heel erg goed en ook niet prijzig!
Ja idd rach: gewoon proberen te omschrijven hoe je iets aanbrengt voor het beste en mooiste resultaat. Ik draag zelf ook make-up zoals ik zei, maar het ziet er zo 'gewoontjes' uit. Als ik sommige vrouwen zie lopen denk ik ech 'WAAAAUUW! Wat draagt zij haar make-up mooi!' Dan ben ik jaloers en wil ik dat ook. Een wat 'professioneler look' zeg maar zonder teveel poes-pas.
@rach: je zet de link van de foto hier neer, selecteert die en dan klik je rechtsboven het schrijfveld (waarin je dus je berichtje typt) op het knopje Img.
je gaat naar je album en kiest dan upload plaatje! Ik zal ook even vandaag ofzo een foto van een opgemaakt oog plaatsen hihi
Wat mooi! Ik ben jaloers op je kleur van ogen Ik draag vandaag wat bronzing poeder,lichte lippenstift met een glansje en een nieuwe mascara. (van Essence, te koop bij het kruidvat, kost iets van 2.69 en ben supertevreden, heb echt wappers )
Dus jij bent tevreden met de mascara van het Kruidvat? Ik heb eigenlijk nooit echt goede ervaringen gehad met die goedkope, maar weet nu ook zo gauw niet of ik die van Essence al eens gehad heb of niet. Zal eens gaan kijken bij het Kruidvat, misschien probeer ik het wel eens.
Ja ben echt tevreden, het heet Essence en dan nog iets met Action Ik heb normaal altijd dure mascara, en dacht ook van 'mm', maarja voor 2euro nog wat....
Voor die 2.69 kun je het in ieder geval proberen Coco! Mijn ogen zien er (als ik zin heb) zo uit (nu mist alleen de eyeliner): Anders alleen mascara en oogpotlood.
Deze is het, de onderste! De bovenste heb ik trouwens ook een keer gehad, en die was ook wel best goed!
leuk topic! nou ik ben weer helemaal in mijn noppies met mijn eyeliner, zal morgen ook even een foto proberen te plaatsen