Make-up tips uitwisselen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben gewoon te lui om me op te maken.
    heb mijn ogen daarom laten tatoueren.scheelt een hoop werk.
     
  2. oh daar ben ik heel benieuwd naar! hoe ziet zoiets eruit? ik zou het zelf niet willen, want dan zit het wel elke dag hetzelfde. heb ej een fotootje?

    en daisy1975 haha ik vind het grappig wat je over he man vertelde. ik dacht steeds dat je zo'n hele bol weg meost zien te smeren :) k dacht dan zie ik er echt uit als een negertje ;)
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee heb er zo geen foto van,in mijn album staat een foto dat ik in de auto zit.daar zie je het een beetje.
     
  4. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    heb ff je fot gespiekt hahahaha maar goed wil ff kwijt dat ik je een mooie vrouw vind ahahaha :oops: (bedoel er nix mee)
     
  5. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Als het `sochtens is ga ik lekker douchen maar savonds ga ik plassen en dan wc papiertje en lekker in zijn armen slapen. \:D/
    Maar ieder zijn eigen, ik ben er niet vies van, als het midden in de nacht is ga ik echt niet douchen, maar volgende ochtend wel.. :thumup:
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

    ik heb het gevoel dat je in het verkeerde topic zit ;)
     
  7. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    ik ga altijd wel met makeup opstap.

    Ik gebruik de make up line van Black Opal
    Een stick voor mijn psoriassis ( voor op mijn gezicht)
    gezichtspoeder van opal (als ik uit ga)

    een eye liner van de etos (met kwarstje)
    en Magbif'eyes van Rimmel london..
    Daarbij doe ik een donkere kleur aan de buiten kant en op de boog van mijn oog en daarin/ binnen
    gebruik ik een glazende lichte kleur.

    (ik hoop dat jullie het een beetje snappen)
     
  8. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb een curcus visagie gedaan en wat we daar vooral leerde was wees zuinig met make up.
    Soms zie je mensen met grote dikke zwarte strepen op hun ogen en lippen rood gestift, dat is toch wel NOT DONE!
    Doe je je ogen op maken houdt dan bijv je lippen neutraal.
    Ik zelf draag nooit geen lippenstift dan lijk ik net een clown maar ik heb wel me ogen altijd donker.
    Zwarte oogschaduw met donkere mascara en soms een loogpotloodje.
    Verder kies een goeie foundaintion, op je handen testen is geen goeie graadmeter aangezien die kleur anders op je gezicht eruit ziet.
     
  9. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Uhm? Met je make-up?
     
  10. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ga trouwens ook nooit zonder make up de deur uit.
    Altijd even snel een lijntje en mascara
     
  11. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    uuuuppss...... sorry meiden.....
    voor een andere onderwerp bedoeld..!
     
  12. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hiii hi hiii.....you got me... :D
     
  13. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hahaha,ik vind m wel grappig! ;)
    Aha dus jij doucht niet,haha..
    Laten we het maar bij onze make-up houden he ;)
    -x-
     
  14. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hmmm tips voor make up ... om je wenkbrauwen mooi geborsteld te krijgen kan je een oud mascara borsteltje schoonmaken en daarmee de wenkbrauwen in model brengen ... voor smokey eyes bijv. met uitgaan gebruik ik geen potlood maar zwarte poeder met een heel klein kwastje .. de beste mascara is van de max factor 2000 calorie , tenminste voor mij dan en de poeder is ook het fijnste van de max factor , de oogschaduw van de bourjois blijft mooi lang zitten ... camouflagestick onder de lippenstift aanbrengen dan blijft het langer zitten ...
     
  15. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Misschien niet echt een make up tip maar als je last van blauwe wallen hebt, smeer er sperti op. Je huidje trekt weer strak en de rest werk je met een foundation of poedertje weg.

    Ik zweer trouwens bij de John v.G double finish foundation zit in een doosje en is smeerbaar maar ziet er uit als poeder op je gezicht.
     
  16. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Kan iemand mij vertellen hoe je een mooi lijntje krijgt met een oogpotloodje? Als ik het probeer dan ziet het er echt niet uit!

    Ik gebruik de foundation van maxfactor color adapt en die bevalt me echt prima! En een niet-waterproof mascara. Van die waterproof heb ik de volgende dag nog vlekken onder mn ogen terwijl ik het er s avonds wel goed afgehaald heb!
     
  17. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Leuk onderwerp!

    Ik gebruik vanalles :), hier komt ie.

    Eerst de foundation van essence nr. 3 dan komen mijn wallen aan de beurt,
    hier gebruik ik de cover potlood van essence voor eveneens nr. 3, die smeer ik onder mijn ogen en dep het voorzichtig gelijk.
    Hieroverheen de poeder van maxfactor sunlight.
    En dan komt er nog een rouge op mijn wangen van de essence beetje rossig (net onder de jukbeenderen).
    Mascara gebruik ik de volume express waterproof.

    Ik geloof dat was het ( doe het wel niet zo heel dik erop :oops: )
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Voor wallen onder de ogen is de touche éclat van Yves Saint Laurent echt ideaal. Hij id duur, maar is het helemaal waard!

    Iemand vroeg nog naar een goede poeder: Max Factor kleur nummer 5 is heel naturel en staat toch wat verzorgder.
     
  19. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Heerlijk, die tips :)

    Ik gebruik (ALS ik make-up gebruik) wat concealer tegen de littekentjes in mijn gezicht - heb er een paar en die 'tip' ik aan. Foundation gebruik ik niet.

    Mascara, zwart en een kohlpotloodje - nu HEMA, zo'n uitrolbaar stiftje. Echt super en ook goedkoop.
    Blusher van L'oreal, kleur 'Old Rose.'
    En tot slot een lipgloss of lipbalsam, gewoon kleurloos.

    Het enige waar ik die dag nog op hoef te letten, is of mijn zwarte lijntje nog netjes zit en voor de rest geloof ik het wel.

    Met stappen wil ik nog wel eens een flink heftige kleur lippenstift gebruiken en dan meteen een dure... maar mijn ogen blijven dan neutraal opgemaakt, want less is more dan :)
     
  20. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dank jewel :oops:
     

Deel Deze Pagina