gelnagels en schimmel

Discussie in 'De lounge' gestart door bengel, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

    bengel Niet meer actief

    hallo

    vraagje: ik heb gel of nee acryl nagels, maar 1 nagel is nu groen uitgeslagen! heb de kunstnagel er maar vanaf gehaald....wat kan ik nu het beste doen effe niks? gewoon een nieuwe erop...
    graag tips
     
  2. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Niks aan doen is geen goed teken, is het de lak zelf die groen is uitgeslagen of je eigen nagel.
     
  3. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Heel goed dat je de acryl verwijderd heb, als ik jou was zou ik maandag even naar de huisarst gaan. Die schrijft dan een middeltje voor tegen schimmelnagels. Het beste is er nu niets meer opdoen en het even door geven aan je nagelstyliste. Het is namelijk besmettelijk en als zij de vijlen niet ontsmet of weggooit dan kan een ander het ook krijgen (zoals jij het hoogstwaarschijnlijk ook gekregen heb). Je nagelstyliste kan er niets aan doen, op het moment van overgeven aan een ander zie je het namelijk niet, daarom is het van belang dat zij het weet.

    veel sterkte,

    groetjes
    conny
     
  4. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    neeee geen nieuwe erop doen..want dan kan het weer verder broeien !,
    zit er niets anders op dan gewoon laten uitgroeien...maar zeker geen nieuwe erop..trouwens..nagelstylistes zullen je niet eens willen helpen ( ik in ieder geval niet...is zeer besmettelijk..wat mijn voorgangster al zei..)
    Zou er zeker ook even door de huisarts ernaar laten kijken..er zijn zoveel verschilende schimmels en bacterie op nagels.
     
  5. bengel

    bengel Niet meer actief

    heb inmiddels ook wat gegoogled: het is waarschijnlijk bacteriele infectie, moet naar de huisarts voor antibiotica BAH...
    alles eraf gehaald, ik hoef geen nagels meer, nu is het OVER en uit
     

Deel Deze Pagina