Sheann, ja lastig is dat.. Sowieso ff je make-up kwastje afkloppen voor je het aan brengt (maar dat doe je waarschijnlijk al..)
Ik zie ze wel eens poeder dikker opbrengen en zo zou je de overtollige oogschaduw naderhand makkelijk kunnen weghalen... Maar ik heb hier zelf geen last van eigenlijk....je ozu ook de oogschaduw wat vochtig kunnen maken voor het opbrengen?
Je kunt ook een tissue onder je ogen leggen, zodat het je gezicht wat bedekt, maar het is denk ik wel lastig om met 1 hand te moeten kwasten met de oogschaduw... wie weet baat oefening kunst?
Ik heb er ook niet heel veel last van maar vroeg me af hoe anderen dat deden. Meestal haal ik het weg met een droog wattenstaafje.
Dit zou ik wel afraden voor overdag... Krijg je vaak echt een maskergezicht van. Overdag gewoon 1 dun laagje foundation en poeder.
Ow en als je foundation op is en je hebt een tube/plastic flesje/potje openknippen, zo kan ik er vaak nog wel een week of 2 langer mee doen want er zit nog onwijs veel in!!
Ik gebruik mascara van Medusa's Make up Ooit eens bij een bestelling gekregen maar het is ideaal spul! Waterproof maar als je onder de douche staat rol je het er af dus niet als nog een clowns masker Verder gebruik ik niet veel... Soms eens wat oogschaduw maar ben eigenlijk te lui voor make up
geen oogpotlood op dat randje onder je oog doen (dus niet onder je wimpers, maar dat stukje wat je eigenlijk juist zo mooi kunt opmaken) daar raken je traanbuisjes van verstopt... is killing, vooral voor lensdragers...
ooo nog iets.. Als je je gezicht schoonmaakt, maak je watjes eerst nat en doe dan pas een beetje reinigingsspul erop, dan heb je minder nodig!
En daarna ook nog eens met een wattenschijfje met lotion over je gezicht gaan! Je zal verbaasd zijn over de resten make-up die je daarna alsnog op je wattenschijfje aantreft!!!
voordat ik foundation op doe, doe ik eerst een dagcreme op, dan een primer, dan foundation en dan blush. OP mijn ogen eerst base en dan oogshaduw. met mijn wimpers gebruik ik altijd een wimperkruller
Ik ben echt helemaal weg van falsies van maybeline, die roze zeg maar. Echt top, zeker als je lange wimpers hebt. Het wordt super mooi en het voelt niet zo zwaar.
hier een visagiste dus genoeg tips Maar een duur uurtarief whahahaaahhaha, neej hier wat gratis tips ehm....een goede tip vind ik om foundation te mengen met dagcreme voor een natuurlijk effect je wenkbrauwen kammen met een wenkbrauwkrammetje (ziet eruit als een mascaraborsteltje) alle haartjes die boven de natuurlijke rand steken kun je korter knippen. Een wit randje onder de ogen (in het natte) met wit oogpotlood zorgt voor een wakkerder effect net als een lichtere foundation/camouflage onder de ogen, met name net onder de buitenste ooghoeken
las net iets over de ultieme mascara tips 1. na 3 maanden gaat hij steeds meer klonteren en wordt het rommeliger 2. krul eerst de wimpers en zorg vooral dat er geen oude resten mascara opzit 3. toch nog een klontje = doorkammen met een schoon wenkbrauw/mascara borsteltje
weet je mascara is zo persoonlijk... Ik heb altijd moeite om de juiste te vinden want ik heb lange wimpers...als ik het net opdoe is het erg mooi maar naderhand hangen mijn wimpers ze zijn gewoon te zwaar.
make-up kan je gemakkelijk verwijderen door eerst in te smeren met vaseline, en daarna met een nat washandje alles weg halen. Van een beauty programma op tv (so thijs) kreeg ik als tip om je oog potlood eerst even door vuur van aansteker moet halen, dan even wachten en dan opbrengen, je oog potlood blijft dan de gehele dag zitten. lippenstift op doen, daarna op een tissue bijten en dan weer lippenstift op doen, blijft het ook langer zitten.