Make-up tips

Discussion in 'De lounge' started by Alita, May 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

wat een vreemde reactie?

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee in de winkel heb ik ze ook nog nooit gezien eigenlijk...
    Heb er zelf 2, 88 kleuren per palet en gekocht op Boozyshop - NYX Cosmetics, Bdellium Konad Nail-art, Sugarpill, Misa Cosmetics, Diamond Cosmetics, Essie, Sigma, Wet 'n Wild, Yes to Carrots, Cheeky Monkey Cosmetics, Misa, Hello Kitty, Beautyblender, Sigma, Inecto, Freeman, Nulon, China Glaze
    Ze hebben sowieso erg leuke dingen daar. :)

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
  4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    concealer smeer je niet over je hele gezicht hoor, tenminste ik niet! haha, alleen maar enkele rode plekjes ( en soms op mijn neus, ik krijg als ik moe wordt een rode neus..)..

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hallo!!

ik vroeg mij af of er iemand hier ervaringen heeft met house of orange?:)

6. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik kan het niet? wat is dat?

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Probeer het zelf met de mascara, mijn wimpers hangen ook niet meer, (ook erg lang, ik knip ze zelfs bij..) en en wimperkruller werkt niet goed bij mij. Krijg ik er een rare deuk in.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat heb ik ook haha :)
    En kan je een zonnebril op? Ik niet, zitten mn wimpers er tegen. Wel jammer, maar wimpers tegen de glazen voelt vervelender dan in de zon kijken..

9. fafje

fafje Niet meer actief

ik doe em altijd tussen mn benen, warmt ie ook op..

eyeliner gewoon lelijk op je ooglid, wattenstaafje nat maken en erlangs halen voor ene strakke perfecte lijn

10. Alita

Alita Niet meer actief

Niet om nu dom te doen:) maar puur alleen omdat je je mascara warm maakt zodat even de laatste restjes loskomen...en dat dit dan helpt omdat je wimpers lang zijn...ik snap het gewoon niet:)

Ik heb ook lange wimpers maar vindt de kruller wel weer fijn...maar snap dat het niet voor iedereen fijn is;)

11. Dana

Dana Niet meer actief

okay hier krijg ik een vreemd idee bij :(:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha:D

13. fafje

fafje Niet meer actief

HAHAHA oh sorry...ik zit met mn benen over elkaar en dan tussen mn KNIEHOLTES :p

14. Alita

Alita Niet meer actief

haha ach fafje je bent ook een beetje raar hahahaha

15. fafje

fafje Niet meer actief

:$:p:p:p:p:)

16. Alita

Alita Niet meer actief

17. fafje

fafje Niet meer actief

haha

over dat wimpers krullen trouwens...ik krul mn wimper zo...dat het netals met een schaar een lintje krullen...
    dus houdt em een btj geknepen vast en glijd langzaam mn wimpers er uit...ziet er een btj eng uit...wnat lijkt alsof je heel je ooglid naar beneden trekt...maar zo voorkom je die knik !

18. Alita

Alita Niet meer actief

kan ook met de bolling van een theelepel;)

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Als je oogpotlood aan de binnenkant van je ogen doet moet je niet je ooglid naar beneden of boven trekken. Dit is slecht voor je oogspiertjes en je krijgt er eerder hangende oogleden van.

Share This Page