Nee in de winkel heb ik ze ook nog nooit gezien eigenlijk... Heb er zelf 2, 88 kleuren per palet en gekocht op Boozyshop - NYX Cosmetics, Bdellium Konad Nail-art, Sugarpill, Misa Cosmetics, Diamond Cosmetics, Essie, Sigma, Wet 'n Wild, Yes to Carrots, Cheeky Monkey Cosmetics, Misa, Hello Kitty, Beautyblender, Sigma, Inecto, Freeman, Nulon, China Glaze Ze hebben sowieso erg leuke dingen daar.
concealer smeer je niet over je hele gezicht hoor, tenminste ik niet! haha, alleen maar enkele rode plekjes ( en soms op mijn neus, ik krijg als ik moe wordt een rode neus..)..
Probeer het zelf met de mascara, mijn wimpers hangen ook niet meer, (ook erg lang, ik knip ze zelfs bij..) en en wimperkruller werkt niet goed bij mij. Krijg ik er een rare deuk in.
Dat heb ik ook haha En kan je een zonnebril op? Ik niet, zitten mn wimpers er tegen. Wel jammer, maar wimpers tegen de glazen voelt vervelender dan in de zon kijken..
ik doe em altijd tussen mn benen, warmt ie ook op.. eyeliner gewoon lelijk op je ooglid, wattenstaafje nat maken en erlangs halen voor ene strakke perfecte lijn
Niet om nu dom te doen maar puur alleen omdat je je mascara warm maakt zodat even de laatste restjes loskomen...en dat dit dan helpt omdat je wimpers lang zijn...ik snap het gewoon niet Ik heb ook lange wimpers maar vindt de kruller wel weer fijn...maar snap dat het niet voor iedereen fijn is
haha over dat wimpers krullen trouwens...ik krul mn wimper zo...dat het netals met een schaar een lintje krullen... dus houdt em een btj geknepen vast en glijd langzaam mn wimpers er uit...ziet er een btj eng uit...wnat lijkt alsof je heel je ooglid naar beneden trekt...maar zo voorkom je die knik !
Als je oogpotlood aan de binnenkant van je ogen doet moet je niet je ooglid naar beneden of boven trekken. Dit is slecht voor je oogspiertjes en je krijgt er eerder hangende oogleden van.