Een poos geleden volgens mij alweer. Vanmorgen moesten we wel even lachen. Onze zoon van 6 riep ineens van beneden; Mama! We hebben gisteren de PESTconferentie gemist! Zelf had ik het eens met een buurvrouw over de Achterlijke Oosterweg i.p.v. de Oostelijke achterweg. Nu jullie
Dat heb ik ZO vaak! Vreselijk Je moet een gegeven bek niet in de paard kijken. We gaan naar Hans en Enny (Mijn tantes heten Ans en Henny ) En zo nog heel veel meer.
In mijn tienerjaren paste ik vaak op mijn nichtjes en bleef uit gezelligheid/gemak vaak slapen. 's ochtends aan de ontbijttafel wilde ik er eentje aanspreken op het praten met volle mond. Dat werd dus: "Niet met volle mond eten!"
Mijn oudste zei bij 20 weken echo. Nu horen we eindelijk of het een baby is. hij bedoelde meisje/jongen.
Onze zoon toen hij jaar of 3 was; Mama ik schrokte mij een hoertje! Hij bedoelde een hoedje natuurlijk!
Ies heeft het vaak over hoeren ipv roeren Ben ik iets aan het bakken zegt ze: ‘zal ik even helpen met hoeren?’
Om deze versprekingen kijk ik graag naar Draadstaal. Dat stel Fred (beertje) en Ria heten ze. Hij verdraait altijd alles
Oh hier zo vaak last van Laatst nog: wij eten met een ves en mork Mijn 2e zoontje riep heel lang tegen een kip pik. Dat heeft me wat taferelen gegeven als hij weer eens een kip zag
Vriendje van zoon heeft wat moeite met de L als eerste letter... Ik vroeg of hij mee wilde naar t bos: Neuk!!! Was de reactie Nee wandelen lijkt mij beter! (Of aan zoon: neuk he playmobil!)
Oh ja, toen mijn dochter nog een ukkie was had ze het ook over de pikkies van Rien. Rien was onze buurman en hij had kippen