Welke maat bestellen (rokje merk: Cakewalk)

Discussion in 'De lounge' started by PenK, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik wil voor mijn dochter dit rokje bestellen;

Ik ken alleen dit hele merk nog niet. Op internet lees ik dat bovenkleding van dit merk klein valt, en onderkleding normaal tot groot.
    Dit rokje hebben ze in maat 110/116 of in maat 122/128.

Mijn dochter heeft maat 122 maar is vrij smal. Er zit geen verstelbaar elastiek in, alleen een elastische band aan de bovenkant (niet verstelbaar dus).

Wie kent dit merk en kan mij vertellen welke maat ik het beste kan bestellen?

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik vind hem eigenlijk wel gewoon tegen groot aan vallen! M'n dochter heeft maat 128/134 en heeft een cakewalk vest maat 128 wat nog ruim zit en normaal zit die maat haar net te kort

3. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Dan bestel ik maat 110/116. Ze is echt heel smal, ben bang dat het anders veel te wijd is van boven...
    Bedankt voor je reactie!

4. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Graag gedaan, als ze heel smal van boven is lijkt me dat slim zeker als er geen knoopgatelastiek in zit. Daarbij zijn de rokjes vaak nog enorm rekbaar. Ben erg benieuwd laat je het even weten of die paste? En kleertjes.com mag je ook retourneren hoor :)

5. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik heb 'm bij Olliewood besteld. Ben heel benieuwd!

Wel raar trouwens, ik had 5 artikelen in mijn 'winkelmandje'. Ik shop nog even verder, schenk wat te drinken in, doe er nog een shirtje bij...is ineens mijn winkelmandje leeg:(
    Ik als een speer alles opnieuw er in doen....Nou ja, 'alles'; de leggin die ik besteld had was er niet meer en een heel leuk shirt voor op dat rokje ook niet meer in haar maat....Balen hoor!
    Maar evengoed nog wat leuke dingen besteld!

6. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Mijn dochter heeft toen ze nog baby was verschillende broekjes van dit merk gehad. Ik vond het redelijk normaal vallen. Wel hele leuke kleertjes vind ik, degelijk ook.

7. Shopaholicnl

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant

Owwwwww herkenbaar! Zo balen! Kan je beter effe tot morgen misschien wachten en nog een keer kijken het kan zijn dat de kleding die je eerst had aangeklikt nog ergens in het bestelproces zweeft en daardoor dat haar maten niet meer beschikbaar zijn. Vaak na een tijdje vervalt het mandje ook aan hun kant en staan ze er weer bij :)

8. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Bedankt voor de tip! Ik hou de site in de gaten.
    Gelukkig zag ik dat ze ze op kleertjes.com ook hadden. Dus komt vast goed!

9. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Mijn dochtertje is ook heel smal en heeft er een rokje van en die valt behoorlijk breed. Moest hem echt ver aantrekken met de band binnen in.

10. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Gelukkig heb ik een maat kleiner besteld. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!

Share This Page