Ja Kim Kardashian doet altijd die driehoeksdinges. Zag ik ook gisteravond op fb voorbij komen. Edit, youtube natuurlijk.
Het ziet er echt niet uit. En vooral de Kardashians valt het mij op hoeveel lagen make up ze opsmeren. Ze 'verbouwen' hun hele gezicht met make up. Dat je wat highlight ( of juist niet ), dat is best mooi. Dat doe ik ook. Maar zoals hun, bleeeh. Ben benieuwd hoe hun wattenschijfje er uit ziet na zo'n dagje.
Die hebben elke dag een nieuwe watten zak nodig Volgens mij kun je hun make-up er de volgende dag gewoon vanaf pellen.
Vaak doen ze een laag losse poeder onder de ogen. Dit "vangt" eventuele fall-out (oogschaduwpoeder dat naar beneden dwarrelt tijdens het aanbrengen) op. aan het einde van de make-uproutine doen ze met een grote poederkwast de poeder wegvegen. Zo hebben ze geen oogschaduwvlekken onder hun ogen. Alleen zijn er soms vigasisten dit die laatste stap perongeluk vergeten Alleen vraag ik me bij die beroemdheden wel eens af of die zelf ook in de spiegel kijken dan zouden ze toch zien dat ze soms voor aap lopen.
Ja, ik heb ook weleens dat mn oogschaduw naar beneden valt. Maar dat veeg ik dan gewoon even weg met mn vinger en als dat niet genoeg is pak ik een sponsje. Nog nooit vlekken van gehad hoor. Njah misschien zou ik wel vlekken hebben als ik het nu deed bij die plamuurlaag op mn hoofd. Tjonge tjonge, niet normaal. Maar goed, ik laat t maar zitten voor vandaag, geen zin om t nog een keer te doen.
foto?? ja als je eerst een (dikke laag) foundation hebt en dan donkere oogschaduw dan kan dat nog wel eens vlekken/vegen geven met wegvegen. Vandaar de losse poeder. vooral glitteroogschaduw. Die glitterjes krijg je heeeeeel moeilijk weggeveegd :x Ik doe het altijd met een wattenstaafje of mijn vingers.