Hey dames, Aangezien we zo talrijk aanwezig zijn hier dacht ik, ik gooi mijn vraagje gewoon even hier neer Ik heb behoorlijk lange wimpers en zit altijd zo te klooien met mascara.. de ene klontert, de ander heeft een rotborsteltje, van die gaan mijn wimpers aan elkaar plakken.. pfff kortom, welke mascara hebben jullie en zouden jullie echt aanraden? Ik gebruik wel altijd een waterproof mascara want als ik die niet gebruik zit het halverwege de dag onder mijn oksels Alvast bedankt!
Ik heb ook lange wimpers en van veel mascara's gaan mijn wimpers hangen omdat ze dan zwaar worden lijkt het wel. (terwijl ik echt niet heel dik smeer, ik hou niet van die spinnepoten haha). Nu heb ik "Falsies" van maybeline, die werkt heel goed bij mij. En de Colossal ook, maar ik moet zeggen dat het dan wel een beetje onder mn ogen zit 'savonds door het knipperen. Dat heb ik met de falsies niet.
Ik heb ook lange wimpers, mijne gaan altijd snel hangen of het werkt gewoon niet. Heb vanalles getest, en ik gebruik nu al jaren de mascara van etos merk. Niet duur en ik vind deze SUPER!
LOreal Telescopic Mascara ideaal!!! het is even wennen aan het kwastje! maar dan krijg je vind ik ook een super mooi resultaat!
ben zooo jaloers....heb echt geen lange wimpers en moet echt een megalading mascaraopdoen wil je überhaupt mijn wimpers zien....*zucht* Zo dat is eruit Maareu...om ff op je vraag terug te komen. Je hebt tegenwoordig ook van die driestanden-mascara's. Misschien is dat wat?
Ik gebruik maxfactor... Nadat ik mijn wimperkrultang gebruikt heb (en dan wel die elektrische gebruiken, die zorgt dat je wimpers langer in model blijft)
Ik heb eigenlijk geen idee welke mascara ik gebruik, maar dat komt omdat ik niet een vaste heb maar er gewoon meerdere gebruik, van etos eigen merk tot aan mabeline.
Ik gebruik nu waterproof van de Hema met het plastice borsteltje (lijkt meer op 4 mini kammetjes). Als je net een nieuwe mascara hebt komt er wel erg veel mee op het borsteltje, ik heb een oud borsteltje bewaart van een lege mascara en daar ga ik na opbrengen mijn wimpers mee langs, perfect! Vervolgens borsteltje met wcpapier afnemen.
Max Factor, Aqualash! Superspul! Je kunt er mee blijven huilen haha. Na het krullen met de wimpertang een laagje opbrengen laten drogen en nogmaals aanbrengen, helemaal goed!
Heb ook die telescopic ofzoiets van loreal. Vind die heel fijn alleen in het begin zit er teveel mascara aan het borsteltje. Je moet wel je wimpers echt vanaf de aanzet mascara opdoen.. Dat werkt heel goed en iedere x schoonmaken!
Ik gebruik altijd de colossal maar heb vorige keer 'million lashes gekocht van L'Oreal en die is echt super!!
Ik gebruik Falsies Volume Express van Maybelline. Maar het is ook voor iedereen anders hoor, wat voor de één heel goed werkt, kan voor de andere echt waardeloos zijn.
hahahah grappig iedereen heeft zo zijn eigen keus ik ben ontzettend te spreken over lancome mascara maar volgens mij zijn er veel meer goeie zo te lezen
Mascara van lancome ben ik heel tevreden over. Verder van Maxfactor die gouden. En die gele van maybeline is ook wel fijn.