make up

Discussion in 'De lounge' started by mirell, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat kost nou gemiddeld een vloeibare foundation van Chanel?

2. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik gebruik ook de foundation van Lancome clinique is ook fijn. Mascara heb ik nog steeds niet de ideale gevonden, heb nu die sexy curls weet niet welk merk het is, en eyeliner van de hema die vind ik echt heel fijn. Ik had lipgloss gekocht die 6 uur zou blivjen zitten, volgens mij bedoelde ze 6 minuten!!

3. ProudMum

Die knalgele van Maybelline krijg ik nieteens goed van mijn wimpers af! Voor mijn gevoel is die zo hard vastgeplakt, dat het echt moet slijten.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    oh ik vind die knalgele mascara juist heel fijn!

qua foundation gebruik ik dream matte mousse van mabeline volgens mij?
    Maar ik gebruik maar heel weinig, anders heb ik het gevoel dat ik een barbie hoofd heb.

5. ProudMum

Ik vind persoonlijk de Dream Satin Liquid fijner dan de Mousse Guppie, ik krijg daarvan altijd het idee dat mijn gezicht helemaal strak staat!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vind ik ook. Bovendien is de Mousse niet ideaal als je (zoals ik) een droge huid hebt. Je hebt dan heel snel dat het met opbrengen gaat "rullen" zeg maar. Snap je wat ik bedoel, ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen :).

7. ProudMum

Je bedoeld dat het snel korrelig word?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, inderdaad. Haha, da's iets makkelijker uitleggen. Ach, ik gooi het maar op de hormonen :D.

9. Writer

Writer Niet meer actief

de vloerbare van DA, super , na lang zoeken , want heb droge huid en als een creametje op deed wat niet zo soepel was ,werd mij gezicht niet echt mooi van ,ook duurder merken deden niet goed, dus DA echt super ,potje voor 2 nog wat euro;)
    laatste ook lipglouss gekocht daar , kom een vrouw bij school vragen waar ik die gekocht had haha,dus die is ook mooi en goed
    ook van hema oogpotlood enzo , vroeger kocht ik dure spullen maar dat is dus niet altijd beter ,verschilt per huid,gezicht he

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb de foundation van Maybelline - Affinitone.
    Geweldig spul! Dekt goed, hebt er weinig van nodig en je hebt niet gelijk zo'n 'poederkop'

11. Bagaholic

Bagaholic Lid

Nov 25, 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n 40 euro.

12. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    nu foundation van lancaster, heerlijk spul!! Ziet er ook echt geweldig mooi uit, en ik heb echt heeeeeeeel veel merken geprobeerd! Heb hem pas gekocht bij de ici paris in de aanbieding met 25% korting. Toen was hij 34 euro. Ik heb ook van lancome gehad, en die vond ik ook wel fijn, maar deze dekt bij mij gewoon iets mooier.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik heb foundation van Loreal. Was een tijd geleden twee halen 1 betalen (alles van loreal) en mascara had ik ook altijd van loreal die dubbele waar je eerst de witte van moet smeren. Maar dat witte gebruikte ik haast nooit. Heb nu mascara van bourjois maar ben ik ook niet zo super tevreden mee. Heeft iemand misschien ook een tip voor een goede mascara die ook echt diepzwart is?

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Deze foundation is idd super :D
    Ik heb al vele nieuwe foundation's geprobeerd ( krijg nieuwe testers op mijn werk om uit te proberen van vertegenwoordigers) ,maar val toch steeds op deze terug :D
    Verder de:
    *lash agritect mascara van Lorea'l of die gouden van guerlain
    * de metalizzed oogpotloden van bourjois
    * de wet en dry oogschaduws van collistar
    en ik zweer echt 300% bij de zwarte waterproof oogpotlood van Dior.

Verder koop ik wat ik leuk vind van goedkoop tot duur/

15. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ik heb de double wear foundation van Estee Lauder en ik zweer erbij. Hij is niet vettig en dekt op een mooie natuurlijke wijze. Ook is hij wel een beetje prijzig, rond de E33,- geloof ik maar ik doe er dan wel een maand of 4 mee. Ook zweer ik bij de sumptuous maskara van dit merk, echt superfijn spul. (en nee ik heb geen aandelen bij estee lauder ;))

16. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Foundation: Collistar perfect wear, echt geweldig spul blijft ook de hele dag goed zitten.
    Marcara: Max Factor masterpiece max

17. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik gebruik al een paar jaar Maxfactor en die bevalt echt super! Zou ook geen andere willen.

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zweer bij Lancome of Yves Saint Laurent

19. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou ben geslaagd!!
    foundation van clinique die extra vocht geeft mooie matte kleur
    lipstift aubergine achtig(beetje glossy ook clinique)
    mascara van clinique(kreeg 20% korting bij ici en een schattig tasje met miniaturen van clinique)
    had ook bonnen van douglas en daar miracle van lancome in kadodoos met body en shower gel)en een mooie kleur paarse oogschaduw(en toen kreeg ik gaaf tasje kado van lancome met miniaturen)
    nog 2 jurkjes gescoord een zwarte en een paarse
    mijn verjaardags geld is op!

Share This Page