Make-up

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Als kind had ik wel eens last van eczeem, vooral bij mijn oren dan. Ik ben er echter overgegroeid en heb jaren nergens last van gehad enkel tijdens enorme stressmomenten.
    Nu is het weer terug met wat uitbreiding naar mijn hals/gezicht toe door de zwangerschap.

De crème die ik nu heb helpt heel goed dus ik heb goeie hoop om er na de zwangerschap weer helemaal vanaf te komen.

2. Cupcake1

Cupcake1 Actief lid

28 mrt 2011
    174
    0
    0
    Ik doe elke dag foundation, blusher en mascara op.
    Als ik uitga ook, maar dan iets meer blusher, en twee lagen mascara, en dan gebruik ik ook een wimperkruller.

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik was vroeger echt een enorme poeder doos
    dan deed ik eerst creme op en wachte ik een paar minuutjes dan deed plekjes camoufleren dan pakte foundation dat gooide ik er nog eens over en dan pakte ik rouge en vervolgens oogschaduw en oog podlood en werkte het zo'n 3 keer per dag bij

nu sta ik op en als ik de deur uit ga doe ik oog podlood op en als ik zin heb doe ik er oogschaduw maar verder helemaal niks

4. Hier elke dag foundation en eyeliner, verder niets. Vind het zo'n gedoe, vaak heb ik niet eens zin om dit te doen, terwijl het maar 5 minuutjes duurt :)

Als ik weg moet (als in naar een concert of feest ofzo, niet als ik boodschappen moet doen of een dagje naar de dierentuin ga) doe ik heeeeel soms een beetje lipgloss op, en nog minder vaak wat mascara (heb van mezelf al hele donkere wimpers), maar dat gebeurt echt heel zelden.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #45 SushiLover123, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Hier bijna geen make-up, o.a. vanwege hooikoorts.
    Ik heb het wel een tijdje gedaan. Naar het werk deed ik dan alleen eyeliner en mascara, soms heel licht oogschaduw in 2 tinten.
    's Avonds naar een feestje of uit, doe ik het wel eens vaker (tenzij veel last van hooikoorts). Dan ook eyeliner en mascara, maar donkerder, en ook oogschaduw. Meestal maak ik smokey eyes. Soms doe ik ook lippenstift op...

Ik gebruik trouwens geen oogpotlood, maar los kohlpoeder (Guerlain Terracotta Loose Powder Kohl Liner). Veel fijner, blijft beter zitten en mijn oogrand gaat er niet van irriteren. Ik kan niet goed tegen het 'hout' van de potloden. En het vloeibare spul dat je met een kwastje aanbrengt, blijft bij mij niet zitten.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nu voel ik me beroerd, dus heb ik ( nog ) niks op.
    Maar overdag eigenlijk altijd wel hetzelfde. Of ik nu naar mijn werk moet, of thuis blijf.
    Foundation, klein beetje bronzer om me een beetje kleur te geven, mascara en lipgloss.
    Ik ben gezegend met hele donkere wenkbrauwen, en dikke volle wimpers waardoor ik al van nature een soort eyelinerstreepje heb.
    En, de kleur boven mijn ogen is een andere kleur dan de rest van mijn huid waardoor het lijkt alsof ik altijd oogschaduw op heb. Heel apart.

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Altijd eyeliner en mascara en voor een avondje uit maak ik er wat meer werk van.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dagelijks: Foundation, oogschaduw en mascara

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    altijd zo.....:D:D:D

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Als ik thuis ben helemaal niks. Als ik buiten de deur kom, mascara, oogpotlood en lippenstift, avondje uit, foundation soms en oogschaduw.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dagelijks: Foundation, poeder, oogschaduw, oogpotlood en mascara... Eigenlijk altijd hetzelfde. Als ik uitga hetzelfde alleen dan besteed ik er meer aandacht aan, en gebruik ik vaak andere kleuren.

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

#52 Leo85, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2011
    Als ik thuis ben en geen visite krijg: niks :D
    Als ik moet werken: foundation en mascara, zie er dan nog steeds naturel uit, maar minus de blauwe kringen onder mijn ogen en de vermoeide indruk :)
    Als ik uitga: ook oogschaduw, oogpotlood, poeder en lipgloss bovenop bovenstaande.. Maar niet teveel.. Krijg gelukkig erg vaak complimenten op m'n make-up, dus toch een beetje talent misschien :D

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Door de weeks nooit.
    Geen zin in, en ik zweet behoorlijk, dus met lichamelijk zwaar werk om dan van die druipers langs je gezicht te krijgen nee, dank je.

Maar als we een feestje hebben, dan gaat de badkamer deur op slot, en dan leef ik me flink uit. ;)
    Foundation, oogschaduw, mascara, oogpotlood, lipgloss, dan komt alles erbij kijken.......

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Aangezien ,ik er qua kleur in mijn gezicht uitzie als een wandelend lijk ,heb ik echt wel foundation nodig :D

Verder draag ik altijd: oogschaduw, mascara ,oogpotlood en lippenstift.

Daarbij werk ik bij Etos en vind ik het ook leuk om wel producten te "dragen" diw wij ook verkopen.

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ja ik draag make up.

Meestal als we echt een dagje weg gaan of als ik werk: foundation, concealer, bronzing poeder, eye liner onder mijn ogen en boven mijn ogen, oogschaduw donker op mijn bewegend ooglid en licht op bovenste ooglid, wenkbrauwpotlood, rouge, lipliner, lippenstift.

Als ik thuis ben of boodschappen/poets dag heb: foundation, poeder, lippenstift, mascara, eye liner.

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik draag op het moment heel weinig make-up, alleen met uitgaan. Omdat ik opeens een hele gevoelige, onzuivere en slechte zwangerschapshuid heb. Helaas.

Maar normaal gesproken:
    - Creme
    - Concealer
    - Foundation
    - Afpoederen
    - Oogschaduw
    - Oogpotlood
    - Mascara
    - Wenkbrauwen
    - Lipgloss

En dat in die volgorde...
    En dan nog mijn haar.

Oh wat ben ik vreselijk ijdel eigenlijk.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Een beetje transparante poeder, blush.
    Eyeliner, mascara (wel donkerbruin en niet zwart!!)
    Verder een roze/rode tint op de lip!

Moet elke dag opgemaakt zijn , hoor. Anders voel ik me gewoon zo slonzig..

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vindt het heerlijk om te tutten! Normaal als ik naar mn werk ging deed ik meestal alleen oogpotlood en mascara, als ik tijd over had dan ook nog oogschaduw.

Als ik niet hoef te werken oogschaduw,oogpotlood en mascara en lipgloss. En als ik uit ga (verjaardag,uiteten enz) dan doe ik ook foundation op en heel soms blush.

19. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe alleen een streepje eyeliner boven en een oogpotlood streepje onder en soms ook mascara, alleen op de bovenste wimpers.
    Als ik een verjaardag of feest heb doe ik vaak ook de onderste wimpers en gebruik ik oogschaduw en lippenstift.

20. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oogpotlood en mascara. Als ik dat niet doe.. dan voel ik me kaal...
    Als ik de deur niet uit hoef, doe ik niks op.

Deel Deze Pagina