Hier bijna elke dag make-up. Hangt er echt vanaf of ik er zin in heb Anders gebruik ik: - Foundation - Rouge (zachtroze) - Wenkbrauwen d.m.v. potlood bijtekenen - Lipgloss - Eyeliner - Lichte oogschaduw - Mascara. Bij elkaar zo'n 10 minuten bezig.
Er zijn op youtube ook vast wel how to's te vinden over de smokey eyes. Ik heb het op school tijdens visagie ook gehad en het is ook best wel lastig.
VRAAGJE AAN ALLE DAMES: Hoe zetten jullie mooie donkere en strakke eyeliner? Met een potloodje, vloeibare, of iets anders? En je onderste randje, hoe doen jullie die, want die lukt me nooit goed. Ik wou dat ik dat kon, ik vind dat zooooo mooi!!!! Net zo als in die foto van Buffy, mooie zwarte lijnen om het hele oog heen.
Hier geen make up... Mijn man vind me zo mooi, dus waarom zou ik het doen. Wel als ik bv naar een feest ofzo ga, maar dan doe ik alleen mascara en lippenstift op.
Boven het oog: met vloeibare eyeliner een lijntje trekken langs je wimpers. Daarna met een vochtig wattestaafje het lijntje strak maken. Onder het oog: met een kohlpotlood je onderste wimpers kleuren, daarna met een vochtig wattestaafje onder je onderste wimperrand het overtollige weghalen. Het klinkt amateuristisch, maar ik kan zo heel snel mijn ogen opmaken, en als ik uitschiet, dan gom ik het gewoon weer uit. de werkwijze vind je hier. Mij mij ziet het er dan zo uit:
ik heb permanente makeup , lijntje onder en boven mn ogen! totaal niet opzichtig ofzo hoor! en zet het ook altijd dikker aan als we bvb naar een feestje gaan of uit eten. Maar zo ''door de week'' zie je het wel , maar het valt niet op! Verder heb ik altijd mascara op , wenkbrauwen netjes foundiation in poedervorm en vaak max factor lippenstift , die ene die altijd blijft zitten!
Same here! M'n vriend vindt het altijd wel leuk als ik extra aandacht aan m'n uiterlijk besteed, maar ik doe het niet (alleen) voor hem. Voel me zelf er ook prettiger bij! overigens gebruik ik niet veel makeup en ook niet dagelijks. aandacht aan m'n uiterlijk kan ook in kleding zitten, of m'n haar. naar m'n werk: meestal alleen oogschaduw, oogpotlood en mascara, soms lippenstift of gloss erbij. beetje chic naar m'n werk (of na een heeeeel slechte nacht): ook concealer, foundation en poeder erbij. 's avonds uitgaan (wat was dat ook alweer ): wat meer makeup, wat zwaarder dan overdag, of juist met wat meer glitters. en ik durf overdag prima de straat op zonder makeup. en zelfs met natte haren!
Eens met sidmick & Bri Zal niet ontkennen dat mijn man het leuk vindt als ik me opmaak, maar zonder ook geen probleem. Doe het voor mezelf En ik ga ook gerust boodschappen doen met bril ipv lenzen, totaal geen make-up en natte haren ghihi Als ik zin heb maak ik me op, anders niet. Alleen voor het werk moet ik er wel een beetje representatief uitzien, dus vandaar dan altijd wat foundation & mascara. Naturel, maar toch netjes.
ik droeg het altijd wel.. maar sinds de zwangerschap niet meer terwijl ik het eigenlijk wel wil want ik vind het mooier.. maar als ik het doe is het mascara en oogpotlood en heel af en toe foundation..
haha ,ik ben ook nieuwschierig geworden Overigens wel bij meer dames hoor. Wat ik wel "bijzonder" vind. Ik lees heel vaak ,ik maak me alleen op voor mijn man ,of mijn man vind het niet nodig..... Ik doe het voor mijzelf en vind persoonlijk mijn man dan "bijzaak" ,maar goed dat is iedereen weer voor zich natuurlijk
Elke dag oogpotlood en mascara, als ik uitga of weet ik veel wat heb, lippenstift en wat uitgebreidere oogmake-up. Foundation gebruik ik nooit. Waarom ik het gebruik? Ik zie er gewoon leuker uit mét make-up dan zonder, dezelfde reden waarom ik ook leuke kleren aantrek en mijn haren doe. Make-up en mijn haren doen kost me hoogstens 3 minuten in totaal per dag, als ik echt uitgebreid bezig ben dan hoogstens 10 minuten. Teveel make-up vind ik trouwens echt vreselijk. Soms zie je van die meisjes met zo'n laag pannenkoek, veel oogmake-up en dan van 3 lagen brokkelmascara waardoor het er heel onnatuurlijk uit ziet.