Make up

Discussion in 'De lounge' started by xBLOEMPJE, May 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

Mar 15, 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb wel make up.. meer als genoeg. Maar ik kan er nou niet bepaald mee omgaan. En die youtube filmpjes gaan naar mij te snel en sommige vind ik over de top. Vaak gaat het om uitgaansmakeup maar ik zoek gewoon simpele alledaagse make up looks. .
    Iemand tips?

2. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16
    Op youtube zijn ook veel everyday looks te vinden, even goed zoeken. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd.

3. Amare

Amare Niet meer actief

Ik lees even mee.
    Heb pas goede bb-Cream gehaald en blush voor op de wangen.
    Verkoopster heeft helemaal voor gedaan hoe ik het moest doen.
    Gelukkig was manlief erbij en heeft hij me thuis nog wat geholpen :D

Vind het vinden van de goede kleuren al moeilijk.

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Gewoon blijven proberen wat je mooi staat! Ik doe zelf iedere dag een primer op van Catrice, daarover heen de Photo Finish foundation, die is echt heel fijn en geen plamuur. Ik heb ook een bruine en een roze blush van Catrice, mijn huid lijkt gewoon natuurlijk! Verder heb ik een wenkbrauwpotlood van Catrice om mijn wenkbrauwen wat te accentueren. En dan nog zwarte mascara en lippenbalsem. Kost me 5-10 minuten en geeft een mooi resultaat. Als ik een keer wat anders wil dan doe ik weleens een zwarte eyeliner en oogpotlood. Ook heb ik een paarse oogschaduw dan lijken mijn ogen groener. En een bruine oogschaduw, dan lijken mijn ogen blauwer. Kortom, gewoon proberen :D

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Beautygloss.nl :)

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Dagcreme
    Foundation
    Shapen
    Blush
    Highlighter
    Donkere oogschaduw als eyeliner
    Mascara
    Lipstick
    parfummetje
    5,5 minuut

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    hoe is de primer van catrice?

8. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

Mar 15, 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Als mijn eyeliner perfect zit dan komt het omdat ik er een half uur over gedaan heb per oog.

9. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Bloempje, hier hetzelfde probleem. Er zou iemand moeten zijn die lessen geeft: make-up voor dummies :D. Basic starten en stilletjes opbouwen.

10. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Niet onmiddellijk makkelijk te noemen deze routine :p.

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    gewoon veel oefenen! idd everyday makeup opzoeken op youtube en dan vind je genoeg neutrale looks! :) echt practice makes perfect, ik kan ondertussen binnen 15 min een "full face" uitgaanslook op mn gezicht hebben :p gewoon everyday zo'n 5 min.

12. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Toevallig gister naar een workshop geweest natural look.door een professional.was erg leuk en leerzaam hij zit in Dordrecht hij vertelt en je moet het dus bij je zellf doen .hij doet workshop natural look ,avond make up, en smokey eyes ..dus 3 aparte workshops.bij intresse pb mij maar.

13. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    No offense maar dit vind ik geen alledaagse make-up meer te noemen.

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    :)

15. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    ooit een kleurentest gedaan, bij zo'n workshop via vakantieveilingen.
    Zilver kleurig kappersmantel en een bruinige kappersmantel.
    Toen werd er gekeken welke kleur het beste bij je persoontje paste...en daar werden de tinten op afgesteld...
    zilver koele tinten (zilver, grijs, blauw)
    bruin warme tinten (bruin, groen, oranje etc.)

e tips de ik nog onthouden heb...
    Op je oogleden een basis aanbrengen, kan ook met lichte beige of witte oogschaduw, dan hecht de volgende laag beter.
    Poederoogschaduw, gewoon met vingers aanbrengen, druppel water op je vinger, mengen met de oogschaduw, en deppend aanbrengen, dan krijg je een metalic/glimmend effect.
    Oogpotlood, onderkant oog tot iets meer dan de helft aanbrengen, dat maakt je oog kleiner.
    Enne...oefening baart kunst....:)

16. mb90

mb90 Bekend lid

Feb 17, 2013
    706
    25
    28
    Female
    Ik lees sinds kort nu de misslipgloss blog.

Hier wordt door Cynthia de producten geprobeerd en schrijft ze er een review van.
    Er staan ook filmpjes op van hoe make up aan te brengen. Van alledaagse tot uitgaans make up.
    Ook de verzorging van je huid en haar word getoond.

Ik vind het een erg interessant en een zeer leuke blog!
    Heb ook in haar shop al producten besteld en ben er heel tevreden van.

Zo heb ik nu, door haar blog, de gerlain lingerie de peu bb creme gekocht. Ik gebruik hem erg graag.

Moet je zeker eens bekijken de site:
    Miss Lipgloss || Nederlandse Persoonlijke Lifestyle & Beautyblog || Reviews, filmpjes, how-to, recepten, lifestyle || Cynthia Schultz

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    OMG wat is shapen?? Ben echt zo'n jongetje :( kom vaak niet verder als een borstel door m'n haar en een staart maken :)

Share This Page