Nee, heel vaak duik ik zo mijn bedje in... slecht he Maar ik draag ook echt alleen mascara, dus geen poeder, blush, foundation of dat soort dingen.
ja altijd,maar het is wel eens voorgekomen dat ik dat niet doe bijv als ik heel laat thuis ben gekomen,laatst nog van een bruiloft...om 4 uur sochtends had ik daar de energie niet meer voor haha
Ik draag alleen mascara en neem me altijd voor t te verwijderen, doe t ook meestal, maar soms vergeet ik t... Slecht
ja altijd...weet nog dat mn moeder dat nooit deed en dat dr hoofdkussen dan helemaal zwart was van de mascara en alleen al als ik daar aan denk MOET ik van mezelf alles eraf halen haha
ik verwijder soms me make up, het ligt aan me bui. Vaak doe ik het in de ochtend met een speciale wash off voor onder de douche. heel slecht om make up[ niet van je gezicht te halen, maar ja dan ziet me man me teminste nog mooi in bed haha
Ik gebruik niet veel make up. meestal alleen met een verjaardag of feestje en dan haal ik het er niet af..
Misschien zijn de mascaras van tegenwoordig wel een stukkie beter als degene die je moeder gebruikt(e)
dat zal t zijn ja haha...weet dat ze nu duurdere als mij gebruikt! Had laatst ff nodig en daar kan mijn etos merkje niet aan tippen
Niet alles, maar haal wel altijd een doekje met een of ander tonic over m'n gezicht. Oogmake-up zit de dag erna alsnog op mijn wangen...
Bijna altijd. Tenzij ik zo moe ben na het stappen b.v. Dan word ik ook regelmatig als Alice Cooper wakker daarna. Bovendien heb ik een vette huid en dan word er niet beter op als ik mijn gezicht niet iedere morgen en avond goed schoonmaak. Bovendien wil ik op mijn 50ste ook nog een beetje een redelijke huid hebben..
9 van de 10 keer wel. Ik douche altijd 's avonds en dan gaat mijn make-up er sowieso al af. Na het uitgaan o.i.d. haal ik het er meestal niet af. Enige wat ik dan nog wil is mijn bed induiken
Bij mij is het heel gemakkelijk:ik graag ook alleen mascara! Als ik me opmaak lijk ik net een travestiet! Kan ik nu werkelijk niks van