Kids meenemen naar de Notaris?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wij moeten vanmiddag om 16u naar de Notaris voor ons testament op te stellen, is het stom als we de kinderen meenemen?

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Het is handiger zonder kids.
    Maar als je kids een tijdje kunnen stilzitten dan is er niets aan de hand.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Stom is het niet. Maar handig is anders.

Als de kids even stil kunnen zitten dan kan het wel maar ik weet wel dat het stof is om even goed je hoofd bij te houden...

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ze kunnen opzich wel stil zijn, maar zul je natuurlijk net weer zien dat ze vervelend zijn haha

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als je geen oppas hebt zou ik ze gewoon meenemen, oppas lijkt me handiger, maar wat niet gaat gaat niet

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou ze persoonlijk niet mee nemen. Je zult de documenten namelijk goed moeten lezen en op zulke momenten gaan kinderen altijd aandacht vragen. Jullie kunnen je dan niet goed genoeg concentreren en daardoor kun je dingen over het hoofd zien. En dat wil je echt niet bij iets belangrijks als een testament. Dus even oppas zoeken, mocht dat echt niet lukken, tja dan neem je ze mee, maar zou er zeker wel even de moeite voor nemen om een oppas te zoeken.

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou ze ook niet meenemen. Je moet best een aantal belangrijke beslissingen nemen en het lijkt me daarbij niet handig dat je eventueel gestoord wordt door de kinderen.

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nee ik zou het niet doen, tenzij je de hele akte al hebt doorgelezen en er in zit dan hoef je alleen maar te tekenen... Zo niet dan zou ik ze echt thuislaten...

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja in zo'n geval sta ik altijd mijn telefoon of ds af aan dochterlief.
    Die gaat dan lekker zitten spelen en je hebt er geen kind aan.

En als je geen oppas hebt heb je weinig keuze denk ik? :)
    Neem wel wat te doen voor ze mee.. Anders gaan ze sowieso (zich) vervelen.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Voor dat soort momenten zou ik echt een oppas inschakelen.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Echt geen kids meenemen voor zo'n zaken geloof me !!!

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ligt helemaal aan het kind.

Mijn kind zou ik gewoon meenemen. Die gedraagt zich altijd zo netjes in dat soort situaties!

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee, absoluut niet meenemen tenzij je 100% zeker weet dat ze de gehele tijd geen kik geven! De meeste notarissen zijn hier absoluut niet van gediend weet ik uit ervaring.....;)

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nee ik zou mijn kind niet meenemen, ondanks dat hij ontzettend makkelijk is en geen kik zou geven. Ik denk ook niet dat de notaris het kan waarderen als je ze meeneemt.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Als je echt geen oppas kan vinden zou ik ze gewoon meenemen.

Ik ben 4 dagen na de geboorte ook met mijn dochter geweest:)
    Het zou mij echt een zorg zijn wat die notaris er van vind hij krijgt toch betaalt:D

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik vind ook niet dat de notaris moet zeuren ofzo, maar het is meer voor je eigen rust. Als je precies weet hoe of wat je tekent denk ik boeiend, tekenen en gaan. Maar als je nog ergens uitleg over wil lijkt mij dat lastig met kindjes (want bij de notaris is t nou ernmaal vrij saai...)

17. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Kan je niet wat klein speelgoed meenemen waarvan je weet dat ze daar een tijd zoet mee zijn?
    En de notaris heeft vast wel een wachtkamer (of een paar stoelen), waar ze dus rustig kunnen zitten met hun speelgoed - terwijl mama en papa binnen in 't kantoor van de notaris zelf zijn.

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    je bent natuurlijk al geweest. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

Hier is onze dochter wel meegeweest. Man was zelf opa van een meisje van dezelfde leeftijd, dus die was met haar aan het spelen. Hele leuke man! Wij wisten van te voren wat we wilden dus 1 vd 2 vertelde dat, de ander lette op dochter. NA 1e gesprek kregen we het concept thuisgestuurd, met uitleg van alle punten. Dus alles thuis goed doorgelezen.
    En bij de 2e afspraak hoefden we alleen ff te tekenen en is ze ook weer meegeweest.

Deel Deze Pagina