Tandarts vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Sparky, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wie weet dit?

Ik heb gisteren een kies laten trekken. Helaas ging die niet makkelijk en was er best veel schade aangericht aan het omliggende tandvlees. Omdat het bloeden niet stopte savonds nog naar de dienstdoende tandarts geweest en die heeft er een soort sponsje in gedaan en moest het weer dichtdrukken met gaas.

Nou staat mij bij dat dat sponsje er niet uit hoeft maar nu weet ik dat niet meer zeker. Het is een wit klein sponsje, zag eruit als een kleine marshmallow. Weet iemand of dit altijd zo is dat dit kan blijven zitten? Of moet ik toch morgen even de tandarts bellen om het te vragen?

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Als het spongostan is geweest wordt dat binnen 4 weken opgenomen in het lichaam.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb maandag een kies laten trekken, bloedde meteen best heftig volgende de tandarts dus die deed er meteen een Sponsje in, hij heeft het voor de zekerheid ook gehecht,

Ze zeiden dat zowel het Sponsje als de hechting vanzelf oplossen

( hoewel ik de hechting er zelf heb uitgehaald gister want daar kan ik zo enorm slecht tegen )

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Het zag er wel zo uit als ik die naam Google.

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat sponsje lost inderdaad vanzelf op.
    Vooral niet eruit halen, want daardoor kan het weer gaan bloeden.

Sterkte!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Néé daarom ook dit topic. Wou het er niet uithalen maar was bang dat ik de tandarts verkeerd begrepen had en ik dus over een tijdje grote problemen zou krijgen door dat sponsje als hij er wel uit had gemoeten.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Dan lost het vanzelf op. Als je toch niet 100 procent zeker over voelt kan je altijd even bellen ter bevestiging :) Hoef je geen afspraak voor te hebben. Als het goed is heb je ook een begeleidend briefje gehad van de dienstdoende tandarts? Daar staat het waarschijnlijk ook op.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee geen briefje gehad.

Deel Deze Pagina