Ik kreeg dit doorgestuurd en dacht, ik deel het hier. Geldt dit nu alleen voor Rotterdam begrijp ik?! Als het voor heel Nederland geldt is het voor mij al te laat😅. Maar ik heb ook nog wat voorraad in de kast staan, vorige week gekocht, dus ik vraag me af of ik dat dan ook niet moet comsumeren..?! (Midden Nederland) Nouja, wie weet hebben anderen hier nog wel iets aan!
Recall: Unilever roept producten Knorr en Conimex terug Het is dus kennelijk landelijk, tot 21 oktober kun je je geld terug krijgen.
In Brabant is het ook uit de schappen gehaald en het was op het nieuws. Dus ik neem aan dat het landelijk is. Ik zou even bellen over de producten die je in huis hebt. Het is meestal een bepaalde serie waar iets fout mee is gegaan.
Het betreft alle boemboes met een houdbaarheidsdatum vanaf 09/2017 tot en met 02/2018. Het betreft de Knorr Kruidenpasta Macaroni Tradizionale en Knorr Kruidenpasta Spaghetti Bolognese met houdbaarheidsdata die lopen vanaf 09/2017 tot en met 02/2018.
Ojee. Had nog een pakje sajoer boontjes in de kast. Maar goed dat ik het niet gegeten heb want valt onder die houdbaarheids datum. Wel stom dat ze er nu mee komen want dat pakje ligt al een paar weken in de kasf. Ga het denk ik niet terugsturen, zo'n pakje kost 1 dus moet ik eerst enveloppen aanschaffen en postzegels voor ik wat terug krijg. Mij teveel moeite.
Bedankt voor de antwoorden, ga er inderdaad wel vanuit. Nouja misschien kom ik met oud nieuws hoor, haha, maar wie weet hebben sommige er nog iets aan.
Lijkt me dat je daar geen verzendkosten voor hoeft te betalen hoor. Maar zou mij ook te veel moeite zijn idd.
Het is al langer bekend, je kan het terugsturen naar een antwoordnummer, geen postzegels nodig dus. Een envelop heb je vast nog wel ergens liggen toch? Even je contactgegevens erbij vermelden en dan krijg je een 'passende vergoeding'. Terugroepactie Conimex Boemboe Sajoer Boontjes
Oh nou is echt de eerste keer dat ik erover hoor/lees. Maar ja ik kijk wel of ik het opstuur het kan tot 20 okt.
Ik ook hoor , je moet er maar net tegenaan lopen, slecht eigenlijk, zou gewoon in het nieuws moeten op een prominente plaats (ik lees altijd op nu.nl)
Een passende vergoeding....hmmm..... Ik kreeg een keer een passende vergoeding van het bedrijf Nestlé... Ik kreeg mijn geld terug én een doos met lekkers opgestuurd náást dat ik het product waar ik niet tevreden over was nog eens gratis kreeg.... Dus misschien is het toch voor jullie de moeite om het op te sturen
Jaaa ik baalde gisteren als een stekker, nergens meer een fatsoenlijke boemboe te verkrijgen en dat terwijl ik bedacht had om lekker rendang te gaan maken
We eten niet vaak boemboe's, maar net toen ik dit afgelopen week wilde kopen, waren natuuuuuuuuuurlijk de schappen leeg, zul je altijd zien. Dus heb toen maar mijn groenten gewokt in woksaus.
daar heeft het volgens mij ook gestaan hoor, de terugroepactie is al van een week of 1,5 geleden? Alle boemboes van Conimex teruggehaald | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Ik heb meteen mijn wikkels van de voorraadkast opgestuurd, maar nog niets gehoord tot nu toe...
Dacht wel dat het er zou staan, maar ik kijk dus nooit onder eten en drinken. Dit soort dingen zouden van mij dus wel op een prominentere plaats mogen staan, want hoe kom je er anders achter? Elke week op site met terugroepacties gaan kijken doet ook niemand.