Maken de Toppers kans op een finaleplaats?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

1. Ja ik denk wel dat ze een kans maken.

2. Nee absoluut niet.

3. Ik weet het niet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    pff nou ik vind die Hadise uit Mol maar een k u t hoor, jezus wat stelt dat wijf zich altijd aan... voelt zich heel wat volgens mij.
    Ze zei laatst in een interview: ja de mensen in turkije vinden mij echt helemaal geweldig omdat ik zo goed zing en zo goed engels kan, ja ze vinden me echt geweldig!

tsssss misselijk mens

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Tja ik heb het vooral voor haar muziek, maar smaak verschilt he ;)

En over de Toppers, ja het zal weer zijn zoals elk jaar vrees ik => Een oostblokland, niet aan te doen denk ik...

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    oh maar haar liedjes vind ik ook wel leuk hoor ;)

ben benieuwd wat de toppers gaan doen, maar idd, eigenlijk is het niet leuk meer de laatste jaren :(

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik vond Turkije echt niet goed, het sprak me niet aan.
    Belgie was een regelrechte afgang, sorry zuiderburen.
    Ik heb geen goede hoop voor nederland.....
    Malta vond ik wel geslaagd.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik had eerlijk gezegt nooit van haar gehoord.
    Maar ik vindt het nummer echt ontzettend slecht zeg, we hebben al zoveel van zo'n nummers gehoord, en ik moet zeggen dat ze het zeer slecht gezongen heeft.
    Nee voor mij is zij absoluut geen kanshebber.
    Alhoewel dat je maar nooit weet met het songfestival

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    @susanne haha dan heb ik het verkeerd begrepen
    ik ga vanavond dus kijken en dan denk ik dat ze wel kans maken

7. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    En dan diegene die zo vals zongen dat mijn tv spontaan uit elkaar barstte....;)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik als rasechte songfestivalfan hoop echt dat er in ieder geval een finaleplaatsje in zit. Kun je nagaan, daar zou ik al blij mee zijn.

Ik vind Turkije en Israel wel kanshebbers, prima liedje van ijsland (eindelijk weer eens iets normaals) en Malta stuurt elk jaar zo'n mooie ballad, die mogen van mij ook wel eens winnen.
    Aangezien er de eerste halve finale toch wel wat mooie ballads en traditionele nummers zijn doorgegaan, naast de gebruikelijke shit, kan ik eigenlijk geen voorspelling doen voor vanavond.

Hoop wel dat ze uiteindelijk toch voor die 'lampenpakjes' gaan. 2e dress rehearsal schijnt goed gegaan te zijn, maar dan wel met glitterpakken. Maar ja, als de techniek je in de steek laat, kan dat funest zijn voor je kansen.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha jingels de zuiderburen waren inderdaad niet zo fier... En dan te weten dat het een Franse was die voor België is gegaan... en we hebben niet eens zelf kunnen beslissen wie er ging! Dit jaar nog erger dan vorig jaar met O jolisi (weet je nog, zo een wartaaltje gezongen door een bende circusattracties), hopelijk stuurt België volgend jaar eindelijk eens een normaal nummer...
    Ik heb het liedje van Nederland nog niet zo vaak gehoord, klonk niet slecht, maar of ze kans maken weet je natuurlijk nooit he met die vriendjespolitiek! Het wordt hoog tijd voor een ander stemsysteem...

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Vind ik ook, tijd voor een ander stemsysteem.
    Zouden ze Europees gezien, niet eens een professionele jury kunnen samenstellen???? :|

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ik denk zelf dat die pakken met lampjes in de kast blijven. vond t ook niet echt goed overkomen moet ik zeggen. die glitter pakken vind ik zelf ook niet helemaal top als ik eerlijk mag zijn. daar in tegen vond ik delfs blauwe pakken wel vette shit hoor. dat zou niet misstaan.

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik heb op de eerste gestemd, maar dat is meer omdat ik het een leuk liedje vind, beter dan de afgelopen jaren, afgezien edsilia

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    is er dit jaar ook, een vakjury. Maar ook nog steeds publieksjury, dus dat schiet ook niet op.
    Geld ook alleen voor de finale, niet de halve finales.

Even voor de belgjes, ik vond de belgische inzending zo gek nog niet hoor.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    nee bij de beide halve finales wordt ook 1 act gekozen door de vakjury naar aanleiding van de repetities. dus er gaan er 2 door dankzij de vakjury. zondag wordt bekent gemaakt welke 2 dat zijn geweest . toch?

15. Ranjeewha18

het was niets voor niets dat de toppers als laatste waren
    ieder geval hebben ze het spetterend afgesloten

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, natuurlijk niet! :)

Zweedse nummer is door, best een okay nummer. Ze zijn hier helemaal songfestivalgek dus heeel veel mensen kijken nu naar tv. Hoop echt dat niemand er morgen over begint op mijn werk...

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Aan het optreden lag het zeker niet. Goed dat ze er voor hebben gekozen als laatste te gaan.

maar moet zeggen. Er is veel concurrentie, pffff spannend toch wel

18. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vind dat ze het heel erg goed hebben gedaan :D

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik vond ze ook wel goed.
    Misschien scheelt het dat ze als laatste moesten, dan blijft het wat beter hangen bij de mensen...

Ben benieuwd...

20. Ranjeewha18

ik vind Griekenland ook goed.. dat blijft lekker in mijn hoofd zitten. Maar misschien komt dat ook wel weer omdat ik hem al een keer bij Carlo en Irene (life and cooking) heb gezien!

Deel Deze Pagina