Maken de Toppers kans op een finaleplaats?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Maken de Toppers kans op een finaleplaats?

1. Ja ik denk wel dat ze een kans maken.

2. Nee absoluut niet.

3. Ik weet het niet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mel1977

mel1977 Actief lid

Ik zit ook te kijken en m'n mond ligt nu echt op m'n knieen hoor.... als ik zie wat er nu al doorgaat....

Na dit jaar weet ik het zeker:

Ik kijk gewoon niet meer.

groetjes Melanie

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik kijk ook niet meer. Wat een corrupte toestand zeg!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

haha wilde het net zeggen !!
    ik doe niet meer mee!!!

4. mel1977

mel1977 Actief lid

Sorry hoor.... maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
    Ik kan erg slecht tegen m'n verlies en zeker als het over het songfestival gaat ;)
    Maar ik kan slecht tegen oostbloklanden die niet kunnen zingen.... ze zaten er bijna allemaal compleet naast.... en toch in de finale.....

Zaterdag ga ik wel gewoon lekker naar de film ofzo..... ik trap er ook elk jaar weer in :(

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, en dan die Cornald Maas, de toppers hebben het weer op de kaart gezet, zodat mensen zaterdag en volgend jaar weer kijken. Ja, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! het is nu ook defintief dat we nooit meer kijken. Als het de toppers al niet lukt, met alle media-aandacht die ze hebben gekregen. Wie dan wel? Duh!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, ik kan ook slecht tegen mijn verlies.

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik zei het toch...........................een grote corrupte lada bende!!!!!!!!!! allemaal lada landen!!!! vond de toppers trouwens eerlijk gezegd erg tegenvallen. maar ja. en nu gaan we weer naar huis en moeder is ook thuis!

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    hahahahahaha - ouderwets Oostblok... manmanman wat een vertoning weer. Dat jonge blonde ding van Albanie, die echt niet geweldig zong ... ook door. Moldavia wat mij betreft terecht, ik hou daar wel van, daarnaast goed gezongen.

Goed, er is dus niets veranderd, zelfs de Toppers kunnen het tij niet keren (buiten het feit dat ik ze alledrie wel eens beter heb horen zingen overigens ...)

Mijn favo ... Duitsland (ondanks het hoog Michael Bubble gehalte) en Frankrijk, echt ouderwets Frans chanson!!!

9. mel1977

mel1977 Actief lid

Wat ik even gemist had waren het aantal punten..... Niet dat dat wat had uitgemaakt, maar ik ben nogal van de eerlijkheid en ik had dit graag zwart op wit gezien ;)
    Misschien moeten ze maar gewoon een "westers-festival" houden en een "balkan-festival", misschien dat wat uitmaakt. Of net als Engeland, Frankrijk en Duitsland flink betalen, dan heb je een vaste plaats......

Maar ja, wie sturen we volgend jaar..... of doen we dan niet mee?

groetjes

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Gewoon - een ruggengraat tonen en net als Italie stoppen met die slapstick! Die hebben 10 jaar geleden al ingezien dat het een Oostblok feestje ging worden ...

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nog steeds een corrupte zooi daarzo.. [-X

Maar, ik moet ook eerlijk zeggen dat de toppers thuis hoorden bij de slechtsten!
    (Maar juist die zijn door.....hmmm :-k ... nou jah, jullie snappen wat ik bedoel!)

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ook al waren ze wel door gegaan, ze zouden het toch niet winnen zaterdag.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Helemaal mee eens. Ik heb nog eens op de site zitten snuffelen van het songfestival, maar eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat er best goede nummers tussen zitten hoor. Ik vind bv. Lithouwen ook een goed nummer (kruising Justin Timberlake en Aliyaa ...)

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Bleehhh, er zaten een hoop waardeloze acts tussen zeg....

Vond de Toppers niet slecht, kregen wel het publiek in beweging in tegenstelling tot vele andere landen. En het liedje is best leuk.
    Echte vriendjespolitiek, jammer.... Ik zou niet meer meedoen met dat hele songfestival.

Van mij mag Turkije winnen, dat liedje zit al dagen in mijn hoofd ;)

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Trouwens dat liedje van IJsland vind ik ook mooi, wat heeft dat meisje een mooie stem. Krijg kippevel nu ik dat liedje nog eens heb opgezet.

16. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    K snap niet waarom Nederland er nog aan mee doet.

17. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    @Stacey nee dat snap ik ook niet
    het zijn toch altijd dezelfde landen die door gaan :(

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Waarom proberen ze het nog steeds dan...
    Het is al het 5e jaar dat we niet in de finale hebben meegedaan (voor die tijd was er zeker maar 1 show ipv al die voorrondes :rolleyes:)
    En ik denk zowieso dat de boel corrupt is... Daar in moskou zijn et allemaal giga homofoben en dan staan daar 3 mannen in glitterpakken (met danseressen die dragqueens konden zijn :)) met zwierende handjes hoge noten eruit te gooien die mening vrouw nog niet kan halen...waarvan er 1tje ook nog daadwerkelijk homo is en grootse poeha maakt over die gay-pride... tja als je je kansen de nek om wil draaien :rolleyes:

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Turkije mag ook winnen van mij, vind het liedje niet zo super hoor... Vind het wel stom dat Hadise mee doet voor Turkije, ze is tenslotte Belgische.

20. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    deze mag wel gesloten worden denk ik...
    het is al geweest

Deel Deze Pagina