Het zal eerder zappen zijn!!! Vanavond laatste voetbalwedstrijd en de bepaling van de kampioen (België) en dit jaar echt megaspannend dus wij volgen alles live op internet en eurosong zal onze achtergrond zijn
nee ik ga niet kijken ik vind het niet leuk nu nederland nooit meer mee mag doen en altijd dezelfde landen in de finale staan
ik hoop als turkse nederlander dat turkije wint uiteraard. Als nederland ook had meegedaan had ik op een gedeelde 1e plaats gehoopt natuurlijk hahaha. maar nu hoop ik echt dat turkije gaat winnen. Maar het is een vriendjespolitiek programma, maar ik ben toch aan het kijken. Eerste liedje was niks aan en tweede ook niet.
Noorwegen heeft gewonnen, ik vind het echt geen super liedje, zaten toch wel mooiere tussen. Maar goed...
Gelukkig was het geen Oostblokland en eigenlijk hebben die het niet zo goed gedaan, dus dat is weer een opsteker voor volgend jaar... Ik vond het liedje dat gewonnen heeft niet echt super, maar het is wel een earcatcher! Het blijft echt hangen, dus we weten wat er volgend jaar moet gebeuren: floklore, dansen, en exotische klanken... En toch een pluim voor Hadise die 4de geeindigd is Ijsland vond ik ook niet slecht...
Ik heb het gisteravond half zitten kijken, toen ik hoorde dat de punten geven een lang verhaal zou worden ben ik afgehaakt. Noorwegen stond toen al zo ver voor, ik vond het wel prima! Het liedje moet ik erg aan wennen, maar ik zit er toch de hele dag mee in m'n hoofd Misschien dat het idee van een vakjury wel erg goed heeft uitgepakt bij de finale! groetjes Melanie