Ik had het vanmiddag hier over met een collega. Wij maken elkaars post niet open en zij en haar man deden dat wel. Zij vond dat ze geen geheimen hadden voor elkaar en dit dus gewoon moest kunnen. Ik vind het niks met geheimen hebben voor elkaar te maken, het is gewoon gericht aan mijn man of aan mij en diegene maakt het open. Hoe zit dat bij jullie?
wij maken ook elkaars pot open,tenzij mn man een spelletje krijgt dan mag hij hem zelf openmaken want dan is het net een kind
Wij maken gewoon elkaars post open. Ik zou niet weten waarom niet, degene die de post pakt maakt het ook open en legt het neer waar het hoort.
Ligt eraan waar het over gaat. Zaken als UPC of het energiebedrijf en dat soort bedrijven staat allemaal op zijn naam. Komt dus ook op zijn naam binnen, maar dat maak ik wel gewoon open. Maar dat is ook meer omdat ik dat soort zaken ook allemaal regel. Andere post op zijn naam maak ik niet open, zoals bijv verjaardagkaarten, of andere dingen op zijn naam wat niet voor ons samen is. Al maakt het hem niet uit, hij vraagt steeds waarom ik dat nog niet open heb gemaakt....
Wij maken elkaars post niet open. Heeft niks met geheimen te maken, maar ook in een relatie vind ik dat je recht hebt op wat privacy.
Wij maken ook elkaars post open. Behalve als het pakje is (eci/bol.com) dat is eigenlijk altijd voor mij en vind ik veel te leuk om zelf open te maken Ik ben ook degene die de administratie doet dus alle financiele brieven doe ik sowieso. (verjaardags)kaarten voor hem laat ik wel dicht (of evt. brief ofzo). Maar dan vraagt'ie altijd waarom ik ze nog niet open heb gemaakt
Ja hoor wij openen gerust elkaars post. We zijn getrouwd en wat voor hem is, is voor mij.... En andersom natuurlijk ook.
ik maak eigenlijk altijd de post open van mijn vriend maar ik zal je wel vertellen dat hij dat echt verschrikkelijk vind als ik dat doe .. maar dat kan komen omdat als ik een brief open maak hem meteen ergens neer leg en het dan vervolgens vergeet het door te geven dat ie is binnen gekomen
Ik maak ook alle post open. Mijn man is verschrikkelijk slordig, dus ook met de post en administratie.
hier is de post meestal rekeningen en ander saai spul en aangezien ik hier de financiën doe, maak ik het open, ook als het op naam van mn man staat. Post wat voor hem is waarvan ik weet dat het niet belangrijk is voor mij, laat ik voor hem liggen. Hij mag mijn post openmaken, maar doet hij eigelijk nooit
Ik kan eigenlijk niks verzinnen wat ik aan post ontvang wat ik erg privé vind. Hier maken wij gewoon elkaars post open Om een of andere reden vind ik het ook heel leuk om post te krijgen
Ligt eraan wat het is. Brieven van bedrijven of bijv. de belastingdienst maken we wel van elkaar open. We zijn getrouwd, dus financiële zaken gaan ons samen aan. Maar persoonlijke dingen zoals verjaardagskaarten maken we niet van elkaar open. Veel te leuk om dat zelf te doen als je jarig bent. Ohja, hij bestelt vaak cd's via internet. Die laat ik ook voor hem liggen omdat dat echt zijn 'ding' is. En hij geniet ervan om die open te maken. Is net een cadeautje. En andersom, marktplaats pakketjes met kinderkleding laat hij voor mij liggen. Daar heeft hij helemaal niets mee, haha.
Ik maak meestal alle post open en leg het voor hem klaar (uitzonderingen zijn natuurlijk zijn verjaardagskaarten).