Ik ben geweest op 30 juli en ze zingen alleen maar liedjes van Alice in Wonderland..... Er zit niks tussen van K3 zelf, het is echt een aparte musical. Wel erg leuk, trouwens, mijn dochter van bijna 4 vond het super!
Ik ga ook volgende week, op de donderdag! Ik heb er al helemaal zin in... gewoon omdat de kleine er zo enorm enthousiast over is.
ik ga morgen heen. samen met een forumdinnetje, haar dochter en mijn dochter. kaartjes 1ste rang gewonnen via vakantieveilingen zo ziiinnnn in. Nikita telt de nachten al af en heeft t er de hele dag over. zo leuk. ik ben benieuwd. ben geen musical mens en dit is dus de 1ste musical waar ik heen ga in mijn leven haha
miss. via vakantieveilingen proberen??? en anders de kaartjes van 15euro??? dan zit je helemaal bovenin volgens mij maar nog wel goed te zien hoor.
Wij gaan 26 augustus! Mijn dochter weet nog van niks, en ik vertel haar ook niks. Ze ziet het pas als we er zijn, ben benieuwd naar dr reactie!
Wij zaten helemaal bovenin en op de 1 na achterste rij en we konden het heel goed zien, hoor! Alleen waren die kaartjes geen 15 euro.....
Nou we zijn gister geweest en het was super!! Wat hebben de meiden genoten. En MAXIMA was er ook, grappig he?
Wij zijn ook geweest, een paar tips: - als het geen verrassing is zou ik van tevoren de liedjes beluisteren, leuker voor de kids. Ook ff verdiepen in het verhaal Alice in Wonderland is wel handig - Onze dochter is 3,5, fan van K3, maar voor haar was het net nog ff iets te lang en een klein beetje spannend. Nichtje van 8 vond het fantastisch - Als je lid wordt van de TROS, kun je een K3 jurkje uitzoeken, lidmaatschap voor een jaar is 6 euro. Dan natuurlijk wel weer opzeggen - Achter het World Forum theater kun je gewoon gratis parkeren, dat scheelt je 12,50!! (als je er langs rijdt ligt die wijk er rechts achter) - De kids kunnen geschminkt worden voor 1 euro, leuk! Veel plezier als je nog gaat!
wij zijn gisteren geweest mijn dochter van nog geen 3 vond hem geweldig alleen haar brillentje wilde ze niet op ze heeft mee staan klappen en mee staan zingen ze vond het zo leuk maxima was er ook zeer zeker maar vond het wel erg egiostisch van vele mensen dat ze haar gewoon niet lieten kijken brutaal fototjes van haar en de kinderen gingen maken ook al kies je er zelf voor om in het konings huis te wonen vind het echt maf dat je iemand zo moet belagen haha maar ja dat is mijn mening laat haar gewoon haar leven leiden en lekker op haar gemak zo iets kijken maar ja