Wij maken elkaars post open, behalve als het pakketjes of particuliere post is, meestal vinden we het leuk om dat zelf open te maken Maar rekeningen enzo, wat is daar nou prive aan.
Wij hebben aparte spaarrekeningen, dus die van mijn man maak ik zoiezo niet open. Post van zijn werk maak ik ook niet los en verjaardagskaarten etc ook niet. Hij vind het ook echt verschrikkelijk als ik het doe!
hier maken wij ook gewoon elkaars post open.. ofja ik meestal want ik leeg de brievenbus en doe ook de administratie hier thuis..
Er is geen duidelijke reden voor. Ja, dat mijn man het gewoon zelf wil doen. We weten alles over elkaar en hebben ook geen geheimen. Maar brieven op zijn naam laat ik gewoon dicht en andersom.
ik maak bijna alle post open.. behalve echt dingen van werk of school ofzo.. meer de rekeningen omdat hij ze vaak vergeet en weglegt.. en dan het volgende .. dan ga ik dus ook op zijn account van ing inloggen om ze rekening te betalen ,al zit ie er vaak wel bij om de code van sms te geven. of hij belt me terug met de code als hij niet thuis is. hij weet ook alle codes en zo van mij en mag best mijn post open maken.. ik stoor me er niet aan.vind zelf dat als je samenwoont of getrouwd bent je alles samen deelt. we hebben ook heel vaak elkaars pinpas op zak..
Bij ons beetje hetzelfde, rekeningen etc. maken we gewoon van elkaar open. Alleen verjaardagskaarten, pakketjes etc wat gericht staat laten we voor elkaar liggen. Als ik het even omdraai, vind het ook een beetje vreemd idee dat als ik mijn vriendin een kaartje voor haar verjaardag zou sturen, dat haar man die open maakt.... Het is niet iets wat hij niet mag lezen, maar hij is aan haar gericht.
Hier maakt degene die de post haalt ook de brieven open. Als er een brief van mijn ouders komt (wat zelden voorkomt, we mailen meestal) wil ik hem wel graag als eerste lezen, dus maakt hij die niet open.
Ik maak alle post open, dus ook die voor mijn man. Mocht hij de brievenbus al leeghalen dan opent ie geen een envelop, het interesseert 'm gewoon niet.
Wie de post als eerste ziet, maakt het open. Behalve persoonlijke dingen als verjaardagskaarten ofzo. En brieven vallen daar ook onder, maar eigenlijk krijgen wij nooit persoonlijke brieven, alleen maar rekeningen
Wij maken elkaars post niet open. Niet omdat het allemaal zonodig privé moet zijn maar ik leg het gewoon op zijn stapeltje zodat hij het zelf zeker open maakt. Als het voor mij zou zijn hadden ze mijn naam er wel op gezet
ik maak nooit post open. hahaha nee alles is hier bijna van de zaak aan post. heel veel facturen enzo.nee hoor vind het al erg genoeg dat ik 1x in de drie maanden heel de klerezooi in mn handen krijg voor de boekhouding. mijn man doet ook alle administratie ( de betalingen zeg maar ik mag aan het eind van het kwartaal de boekhouding doen). heel af en toe krijg ik weleens een brief van de cz of belasting voor mijzelf en die maakt hij niet open. niet omdat ie dat niet mag maar daar heeft ie gewoon geen zin in dan. omdat ie toch al zoveel post heeft. maar ja toch krijgt ie hem meteen terug want hij moet hem toch betalen hahaha. verjaardagskaarten en pakketjes wil ik altijd liever zelf openmaken. niet omdat ik geheimen heb maar wil ik lekker zelluf doen hahaha
Wij maken elkaars post wel eens open. Bijvoorbeeld van de belastingdienst (alleen die in een witte eveloppe zitten) die maak ik wel open. Maar post van zijn pensioenfonds e.d. maakt hij gewoon zelf open.
Ik ben de enige hier in huis die de post openmaakt terwijl het meeste voor hem is, voor de zaak. Mn vriend maakt niks open dus als ik het niet doe dan zit de brievenbus propvol