Maken jullie elkaars post open?

Discussion in 'De lounge' started by MHMW, Aug 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Hier ook :)

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Wij maken ook elkaars post open. Vind dat wel normaal. We zijn 1, zelfde achternaam. Houden beide alles bij.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Degene die hier de post pakt maakt het open en bergt het gelijk op, voor wie het ook is :)

4. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    wij maken elkaars post open.

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ja ik doe het ook, puut omdat mijn vriend er anders niet naar kijkt en de post ongeopend op de stapel belandt. Dus ik kijk altijd of het iets is dat meteen geregeld moet worden.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik maak zijn post niet open en hij die van mij ook niet.. Ik vind dat niet netjes.. Maakt niet uit of het rekeningen zijn of gewoon "leuke" post.. Zijn naam staat erop dus het is van hem, andersom ook.. Alle post die voor de zaak binnenkomt maakt hij ook zelf open en controleert het dan (bv bestelde materialen) Ik verwerk het dan wel omdat ik alle administratie doe zowel zakelijk als prive, maar vind het gewoon niet netjes om elkaars post open te maken.

7. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    we maken elkaars post open of we moeten tege elkaar zeggen er komt iets binnen en is kado.

8. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    Maken elkaars post open of het moet al kado, kaart oid zijn dan niet.
    Logisch in mijn ogen.

9. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

Jun 24, 2011
    760
    1
    0
    Hier maken we ook elkaars post gewoon open hoor. kaartje verjaardag laten we die genen zelf open maken..

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja hoor alleen kaartjes niet

11. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

Jul 13, 2011
    447
    0
    0
    Wij maken elkaars post niet open. Ik vind dat hij zijn eigen zaakjes maar moet regelen wat administratie betreft.
    En pakketjes zijn gewoon veel leuker om zelf open te maken. Tis altijd weer net een cadeautje..:p
    Alle dingen die voor ons beiden zijn zoals rekeningen e.d. doe ik wel, maar dat is omdat het hem echt helemaal niks boeit en het dan dus op een stapel of zelfs oud papier belandt.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Pakketjes/verjaardagskaarten enz enz aan hem gericht maak ik niet open...

Maar voor de rest maken we alles open, hij van mij en ik van hem...moet eerlijk zeggen dat ik lang niet altijd naar de naam kijk, voordat ik de post open maak. Ik zie dan achternaam staan en aangezien we getrouwd zijn en ik zijn achternaam heb aangenomen is dat dezelfde...

Soms dan snap ik een brief niet helemaal en dan kijk ik nog eens goed en dan denk ik oooooh R. K......... da's nie voor mij!:)

Maar hier beide geen problemen mee, hij mag ook mijn post openmaken! (behalve dan ook de pakketjes en kaartjes!)

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik maak alle post hier open omdat me man er toch niet na om kijkt omdat ik de financieen ook bijhou en dus alle post lees. Hij is niet zo lezer dus post laat ie gewoon liggen. Maar als er kaartjes zijn voor zijn verjaardag dan laat ik ze lekker liggen en moet ie ze zelf open maken van mij haha.......

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Alleen persoonlijke post niet. Dus alles dat er als kaartje, brief of pakje uitziet niet. (dat is trouwens ook meestal de leuke post :p)
    Rekeningen en andere post van bedrijven en instanties maakt diegene open die de post pakt ;)

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Jahoor, meestal maak ik alle post open...

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier net zo. Maar bijna alles gaat hier automatisch, dus veel 'gezamelijke' post komt er eigenlijk niet binnen.

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    nee, en vind het ook niet nodig

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    op kaartjes na, maak ik alle post open. Ik ruim het verder ook op, anders blijft het toch maar op de kast liggen.

Hij maakt mijn post trouwens niet open

19. Jel

Jel Niet meer actief

Ik maak ook de post van mijn man open. Vind hij niet erg en we hebben geen geheimen voor elkaar. En ik beheer de financieen, dus bij het meeste staat dan wel zijn naam erop, maar is het meer voor mij zeg maar!

20. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ja hoor, wij maken elkaars post gerust open.

Share This Page