Ik maak alleen de post open die ook mij aangaat, dus vooral de rekeningen Sommige staan niet op onze beide namen, maar gaan wel over het huis en dergelijke. De rest mag hij zelf openen, het is ook aan hem gericht. En dat zelfde doet hij bij mij ook.
Hier net hetzelfde, hij gooit de post op een hoop en ik open het om daarna ook de administratie en sortering te doen ^^
jahoor ik maak alle post open. doe ook de administratie dus wel zo logisch alleen van zijn werk laat ik alijtd liggen vooor hem voor de rest is alles voor mij.... ooh en zijn verjaardagkaartjs natuurlijk haha
Net zoals bij jou. We maken geen post open van elkaar. Wij lopen elkaar altijd mis overdag dus als we elkaar spreken aan de telefoon, kan het zijn dat degene die niet thuis is vraagt of de ander het open wil maken. Het heeft bij ons ook niets met geheimen te maken, maar als mijn naam er niet op staat kom ik er niet aan. (tenzij ik een boete verwacht, beide auto's staan op zijn naam )
Altijd.. Alles! Eerst deed ik het niet met persoonlijke post (rekeningen wel altijd), maar dan lagen de verjaardagskaartjes met een gesloten envelop dagen later er nog.. Dus ik open alles en dat laat ik het hem zien, mijn man is gewoon niet goed met post en wordt hij volgens mij ook niet! Net zoals de mail doet hij ook niks mee, dus die leeg ik nou ook maar voor hem.. Miss wel omdat hij dyslexie heeft? Maar goed het werkt voor ons, alhoewel hij wel eens wat vaker een envelop mag openen en probeer hem er ook bij te betrekken, ik zal maar weg vallen dan weet hij nergens wat van.. Gr. Carlien
Nee ik niet en soms denk ik dat ik nieuwsgierig ben maar blijkbaar ook weer niet haha Nee vind ik niet nodig om de post van mijn vriend open te maken.
ja, wij maken elkaars post open (ik meestal, aangezien ik de administratie doe), met uitzondering van de rekeningafschriften. Vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier vind ik dat weer gewoon not done (heeft niets met niet mogen ofzo te maken, meer mijn persoonlijke gevoel, zal van vroeger zijn). Verders geen moeite met kaartjes, belasting of andere brieven. Moet zeggen dat mijn man het eigenlijk nooit doet (post open maken inclusief die van mij, het interesseert hem niet ofzo. Soms alleen brieven waar we op zit te wachten die maakt ie open, maar voor de rest laat hij het doorgaans lekker voor mij liggen
Zo natuurlijk is dat niet Wij zijn niet anders gewend en ben van mening, als mijn naam er niet opstaat, ik ook niet diegene ben die het los kan maken. Ieder zo zijn ding.
Wij maken elkaars post nooit open, ben ik zo van huis uit gewent, zijn post is zijn post en mijn post is mijn post. We gooien het na het lezen wel in een bakje en de ene keer betaal ik de rekeningenen de andere keer doet hij dat, ligt er maar net aan wie het meeste overhoud en welke uitgaven er zijn geweest.
Ik doe alle post open hier, dat is eingelijk begonnen door het feit dat in het begin dat we samenwoonden, deed mijn hubby zijn post open, en dan smeet hij de facturen in de kast of legde die ergens boven, met als gevolg kreeg hij een herinnering en dan zei hij: seg die zou je wel moeten betalen, dacht dat die al betaald was. tja moeilijk als je die brief nooit niet hebt gezien é Daarom heb ik besloten om alle post open te doen, ik doe zowiezo de adminstratie. er kunnen weken voorbij gaan dat hij geen enkele brief in zijn handen krijgt. Haalt hij de post uit, als ik werken ben, dan zal die wel opendoen, maar laat die dan ook wel open en bloot op tafel liggen. Maar dat zijn keuze's die ieder voor zijn eigen maakt é, enne privacy... ik zou niet weten wat voor brieven mijn hubby zou krijgen dat niet voor mijn ogen bedoeld zijn ofzo Meestal is het toch maar reclame en facturen. Dag van vandaag vallen er niet vlug meer liefdesbrieven ofzo in de bus é, het zou eerder via mail zijn. (die bekijk ik trouwens ook, aangezien er van tijd weken kunnen voorbij gaan zonder dat hij naar zijn mails kijkt) Ieder zijn ding é
Wij openen gewoon elkaars post. Net wie er aan denkt om de brievenbus te legen. Alles wat we hebben is 1 pot nat dus we hebben totaal geen geheimen voor elkaar.
Wij maken gewoon elkaars post open. Pakt hij het bij de deur weg doet hij het, andersom ik. Of we bekijken de boel samen. Meestal weinig om vrolijk van te worden . En sterker nog: wij hebben ook van elkaar de wachtwoorden van de mail, msn en gebruiken dezelfde pincode op onze telefoons en code om onze telefoons te unlocken. Wijzelf hebben niet het gevoel dat dat met privacy te maken heeft. Toevallig nog over gehad tijdje terug. Eigenlijk is het voor ons gewoon. Soms gebruiken we elkaars email uit gemak omdat we iets aanmelden op de ander zijn naam. Maar eigenlijk weten we het al van elkaar vanaf het begin van onze relatie. Dat was bijna vier jaar terug en toen woonde hij nog over de grens zelfs . Voor ons heeft het niets met privacy te maken en eigenlijk heeft ook geen van beiden het gevoel dat er iemand privacy mist. Nu moet ik zeggenw e zitten ook naast elkaar met onze pc's en 's avonds liggen we, hoe kansloos kan het zijn, naast elkaar op bed met onze telefoons te spelen. Dus eigenlijk zien we sowieso alles wel van elkaar. Grappig genoeg juist daarom dat we eigenlijk nooit nieuwsgierig zijn naar elkaars dingen. We weten dat het 'open' is denk ik dus ben je er ook niet nieuwsgierig naar. Ik moet wel eerlijk zeggen, zou hij aangeven. Ieder heeft daar denk ik zijn eigen mening over. Ik heb er echt totaal geen behoefte aan dingen af te schermen voor mijn vriend. Moet overigens zeggen dat ik dat met mijn vorige relatie wel had. Maar dat was achteraf ook eigenlijk geen relatie te noemen. Niet dat ik dingen deed die niet zouden mogen ofzo. Zeker niet. Maar ik had met hem gewoon totaal niets. Was geen relatie te noemen om het maar cru te zeggen.
In principe niet, heeft niks met geheimen hebben te maken maar vind ik gewoon een kwestie van goed fatsoen. Alleen wel facturen e.d., want ik doe de administratie.
Jep, maak hier ook alles open. We vinden dat beide geen probleem overigens. Heeft niks te maken met elkaar controleren ofzo, maar gewoon uit praktisch oogpunt. Diegene die de post uit de brievenbus haalt, maakt het open. Als we beide thuis zijn, maken we onze eigen post open, dat dan weer wel