Maken jullie iedere ochtend alle bedden op?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Maken jullie iedere ochtend de bedden op?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag opmaken. Gewoon voor mezelf. Het staat netjes en opgeruimd en dan is het ook opgeruimd in m'n hoofd. Ik kan niet zo goed tegen rommel en slordigheid. Ook alle ramen open zelfs al vriest het.

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee niet 's ochtends.. 'S ochtends ligt het lekker open met de ramen open en dan maak ik het 's middags even op, want dan vind ik het weer irritant dat het open ligt haha..

3. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.134
    205
    63
    Ja ik maak iedere dag de bedden op. Ik hoef alleen ons bed maar op te maken want onze oudste van bijna 4 doet het altijd zelf en de jongste slaapt alleen in een trappelzak.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee nooit...

5. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee. Bij huisstofmijtallergie is het beter het bed onopgemaakt te laten, licht in de kamer en het raam open.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Smorgens sla ik ze open om te luchten en savonds sla ik ze dicht voor het slapen..

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Eerder wel altijd gedaan, maar het gebeurd ook vaak dat mijn man als laatste het bed uit gaat, en als hij het NOOIT doet dan is voor mij de lol er ook snel van af, ik ga niet zijn klusjes opknappen. Dus meestal ligt het bed nog warrig.

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Jup, alle 3 de bedden. Ramen staan hier dag en nacht open en als ik 's morgens de oudste naar school gebracht heb dan dek ik alles op. Hang het ook regelmatig te luchten uit het raam :)

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38

Hier precies zo!

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee hier gaan de dekbedden over de stoel op de kamer of in de vensterbank met het raam open.
    Eens in de week worden alle bedden verschoond.

En hier komt niemand boven. Alleen wijzelf

11. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben denk ik heel lui haha, ik laat t vaak gewoon zo liggen als dat ik ben uitgestapt en bij de kids ook, voor t slapen gaan gooi ik t even recht en dan lig ik er weer in en de kids dus ook haha

Als ik vrij ben gooi ik wel meestal (dus okk vaak niet) de bedden open en dan wel altijd de ramen open om te lunchen (als ik werk gebeurt dat dus ook wel eens niet, ligt er aan hoeveel tijd ik nog heb)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, ik zou niet weten waarom. Ik zal het dekbed wel altijd open.

13. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    Nee, leg het open. Ik heb daar voor mijn werk echt geen tijd voor.

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja ik maak iedere dag het bed op, zet de ramen openz, loop alle kamers na. Vind het zelf belangrijk goed luchten en vind een opgemaakt netjes staan

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Neen, ik heb daar geen tijd voor. Ik werk voltijds en ben elke dag om 6.45h de deur uit. Daar mijn man nog ligt te slapen, moet hij dat dan maar doen. Doet hij ook niet altijd hoor, maar vaak wel. Zoontjes' bed hoeft niet opgemaakt te worden want slaapt enkel met een slaapzak.

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik leg het open en na het onbijt doe ik een rondje 'boven' en maak ik alles op. Mn oudste dochter begint daar nu al zelf mee, top!

17. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Same here

Deel Deze Pagina