Elke dag opmaken. Gewoon voor mezelf. Het staat netjes en opgeruimd en dan is het ook opgeruimd in m'n hoofd. Ik kan niet zo goed tegen rommel en slordigheid. Ook alle ramen open zelfs al vriest het.
Nee niet 's ochtends.. 'S ochtends ligt het lekker open met de ramen open en dan maak ik het 's middags even op, want dan vind ik het weer irritant dat het open ligt haha..
Ja ik maak iedere dag de bedden op. Ik hoef alleen ons bed maar op te maken want onze oudste van bijna 4 doet het altijd zelf en de jongste slaapt alleen in een trappelzak.
Nee. Bij huisstofmijtallergie is het beter het bed onopgemaakt te laten, licht in de kamer en het raam open.
Eerder wel altijd gedaan, maar het gebeurd ook vaak dat mijn man als laatste het bed uit gaat, en als hij het NOOIT doet dan is voor mij de lol er ook snel van af, ik ga niet zijn klusjes opknappen. Dus meestal ligt het bed nog warrig.
Jup, alle 3 de bedden. Ramen staan hier dag en nacht open en als ik 's morgens de oudste naar school gebracht heb dan dek ik alles op. Hang het ook regelmatig te luchten uit het raam
Nee hier gaan de dekbedden over de stoel op de kamer of in de vensterbank met het raam open. Eens in de week worden alle bedden verschoond. En hier komt niemand boven. Alleen wijzelf
Ik ben denk ik heel lui haha, ik laat t vaak gewoon zo liggen als dat ik ben uitgestapt en bij de kids ook, voor t slapen gaan gooi ik t even recht en dan lig ik er weer in en de kids dus ook haha Als ik vrij ben gooi ik wel meestal (dus okk vaak niet) de bedden open en dan wel altijd de ramen open om te lunchen (als ik werk gebeurt dat dus ook wel eens niet, ligt er aan hoeveel tijd ik nog heb)
Ja ik maak iedere dag het bed op, zet de ramen openz, loop alle kamers na. Vind het zelf belangrijk goed luchten en vind een opgemaakt netjes staan
Neen, ik heb daar geen tijd voor. Ik werk voltijds en ben elke dag om 6.45h de deur uit. Daar mijn man nog ligt te slapen, moet hij dat dan maar doen. Doet hij ook niet altijd hoor, maar vaak wel. Zoontjes' bed hoeft niet opgemaakt te worden want slaapt enkel met een slaapzak.
Ik leg het open en na het onbijt doe ik een rondje 'boven' en maak ik alles op. Mn oudste dochter begint daar nu al zelf mee, top!