verwijderen jullie wel eens een reactie op je statusupdate als je die,om wat voor reden dan ook, niet fijn/leuk vindt? en informeer je diegene dan of gewoon delete?
Gewoon delete, als de reactie echt niet door de beugel kan dan stuur ik de persoon in kwestie een bericht.
Ja hoor. Heb er mensen tussen zitten die soms een domme (stomme, vervelende, whatever) opmerking maken en dan verwijder ik hem gewoon. Stel diegene dan niet op de hoogte. Behalve als het iets is wat echt niet door de beugel kan, dan spreek ik diegene erop aan.
Ik verwijder ze gewoon en de persoon die ze geplaatst heeft ook. Het is nu lekker rustig op mijn tijdlijn.
Ik krijg nooit vervelende reacties, zijn jullie dan zo niet-kieskeurig in wie je vrienden "mogen" zijn?
Niet echt nee, heb er heel veel mensen op zitten van fora's enz. Zit er wel steeds meer aan te denken om dat eens flink te ontruimen
De enige die nog weleens vervelend kan reageren is mijn moeder, en die vraag ik daarna gewoon of ze nog steeds zo'n last van de overgang heeft. De rest van de mensen..tsja..mening geven mag, maar lelijk doen? Dan ben je blijkbaar geen vriend en ga je er gewoon vanaf.
Nope, ik verwijder niks. Maar ik kies mijn vrienden nogal kieskeurig . En heb Facebook meer om contact te houden met mijn familie die her en der woont en om leuke foto's van hun kinderen te zien.
Eigenlijk maar 1x gehad toen ik een nieuwe vriend had, de moeder en een vriend van mijn ex, zette toen echt zware beschuldigingen op mijn Facebook bij de reacties, heb toen en de reacties verwijderd en zowel mijn ex, zijn moeder als die vriend van hem een heel pissig mailtje gestuurd dat ik er niet van gediend was dat ze mij zwart maakte. Heb ze daarna geblokt. Weet ondertussen dat mijn ex allerlei verhalen over mij de wereld in geholpen heeft, weet gelukkig zelf wel beter! En diegene die mij daadwerkelijk kennen ook. Heb ondertussen al een tijdje zoiets van ik kan mezelf tenminste oprecht in de spiegel aankijken, hij niet.
nee, ik heb nog nooit iets vervelends van iemand gelezen op mijn FB. en anders gewoon verwijderen en mocht het vaker voorkomen die persoon gewoon van mijn facebook afgooien.
Ik had een paar maanden geleden reacties moeten verwijderen toen een vriend/relnicht op mijn profiel reageerde. Ik deed het niet omdat ik wel het idee had dat het zichzelf op zou lossen - maar bleek dat mijn schoonfamilie mee las en ik krijg het nog steeds te horen. De relatie tussen die vriend en mij is aardig bekoeld maar ik vind het ook wel weer wat ver gaan om hem erom te verwijderen. Dit omdat hij later zijn excuses heeft aangeboden onder twee ogen. Het liefst heb ik een publiekelijk excuus, want ik vind het wel lekker makkelijk zo. Je 'opent' zomaar een aanval omdat je die dag niet zo fijn in je vel zat, waarbij je mij te kijk zet op een nare manier. Vervolgens zeg je alleen tegen mij 'sorry, het kwam omdat ik ruzie heb gehad met mijn vriend', en verder moet dan de kous af zijn? Nja, bij mij werkt dat niet zo. Vooral niet als ik een week of 4 à 5 een soortgelijk grappig bedoelde gerelateerde comment krijg van schoonfamilie waarop ik ook nog eens dik vet veel likes van andere fb-vrienden zie. Dan heb ik gewoon zin om die Geer&Goor-look a like uit mn lijst te gooien. Maar ik twijfel Want hij kan verder ook wel oké zijn. Ik heb overigens wel de neiging om mensen die 3x azijn piesen eraf te gooien. 3x iets negatiefs zeggen alleen omdat het kan om iets leuks te overschaduwen en dan ga je er permanent van af. Ik heb geen zin in gezeur. Ik zit op FB voor de lol, om dingen te delen met anderen, voor de ontspanning/hobby.
Hen wel een keer een heel rare reactie gekregen op een advies. Dat was om delete daaaag als ik je probeer te helpen en jij zet mij te kakken! Wis reacties en wis vriend. En inderdaad later per pb excuses maken, nou bij mij kom je er niet op@
Nee, maar ik heb nooit nare reacties of opmerkingen. Ik kies mijn vrienden ook nauwkeurig uit en ken ze allemaal persoonlijk... Dat scheelt denk ik een boel.
Om die reden heb ik ook maar iets van 80 vrienden op facebook. Mensen die ik niet ken/rare posts plaatsen (vooral van gemartelde dieren/mensen etc hoef ik ECHT niet te zien) die gooi ik eraf.
Ik heb 1x een rare reactie gehad van iemand en die persoon heb ik gewoon gemeld dat ik daar niet van gediend was. Toen bleek dus dat dit anders over kwam als zij bedoelde. Tja ik en een aantal anderen hebben daar zo onze twijfels over. Ik houd het in de gaten en anders is het bye bye. Voor de rest nooit problemen ofzo.
Nee nog nooit hoeven doen gelukkig. Maar heb maar iets van 70/80 vrienden en voeg nooit zomaar mensen toe. Soms zijn er wel van die moeders van school die een verzoek sturen, terwijl er bij school nét een 'hoi' vanaf kan. Ja daaaaag. Nieuwsgierig aagje.
Alleen een keer een reactie waaruit op te maken was dat ik zwanger was na een lange weg mmm, en dat vond ik wat te prive voor Facebook. Dus die heb ik wel verwijderd. Verder nog nooit meegemaakt dat het nodig was.