Wat aan in de maxi cosi??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby1985, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames,

Wat hebben jullie kleintjes aan in de maxi cosi?
    Mijn dochtertje van 4 weken heeft het erg warm in de maxi cosi.
    Ze draagt een dun vestje met een dekentje. Soms ook geen vestje maar is dit wel warm genoeg?

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje draagt romper en vestje, niet echt te dun vestje. En dan deken. Maar ik loop alleen 10minuten heen en terug naar school.

Ik lees ff mee. Ben altijd onzeker wat dit betreft :d

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik lees ook mee.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Voelen..vaak voelen!
    Ik heb verschillende setjes mee en vaak een dekentje in de wagen liggen. Maxi cosi is een enorme kachel..ze worden gauw erg warm (aerosleep inlegger erin voor ventilatie) maar kunnen ook snel afkoelen.
    Wij zitten nu in frankrijk...wij lopen in kort shirt en hebben t warm door t lopen...dochter zit met lange romper, shirt en jas aan.

Zodra we ergens naartoe gaan blijf ik dus gewoon regelmatig voelen :)

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ohja...wel bij de ukjes goed in de nek voelen ipv handjes...die zijn in t begin vaak nog wat kouwelijk

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Indd goed en regelmatig even in het nekje voelen.
    Is per baby verschillend.
    Misschien dun najaarsjasje of een dikker vestje?
    Mijn dochter is in de winter geboren ze had toen winterjas aan, lange mouwen romper en kleertjes met erover dekentje.
    Maar zo koud is het nu nog niet :)

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Gewoon zijn kleren, daaroverheen een vest of een dun jasje met capuchon , en een dekentje.
    Vindt de wind de afgelopen dagen namelijk soms erg gemeen..

En inderdaad in het nekje voelen om te kijken of hij/zij het niet te warm heeft.

8. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Voelen aan de nek of alles goed aanvoelt (niet te koel uiteraard). Je kan altijd een extra keldingstuk meenemen. Beter iets extra's dan een koud kindje :(

in de winter had ik een romper met mouw, t-shirtje en jasje aan. Ook sokken en broek uiteraard. In de zomer ging ik nog wel eens op stap met alleen een luier en romper maar had ik een dekentje van katoen bij me voor de zekerheid.

9. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Mijn zoontje is van januari, in het begin had hij gewone winterkleding met een vestje en mutsje aan, en dan stopte ik hem tot aan zijn nekje toe volledig in met een dekentje.

Nu gaat hij in de gewone kleding met een jasje en dunne slofjes. Hij is te beweeglijk voor een dekentje.

Ik heb vooral met de warme dagen regelmatig een kletsnatte maxi-cosi gehad van het zweten, en dan was hij echt niet warm aangekleed. Let ermee op dat ze door het zweten niet teveel afkoelen.

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.676
    113
    Gewoon de normale kleren met een dun vestje. In de winter een Lodger Wrapper Motion. Mijn dochter was ook altijd kletsnat in de maxicosi. Vaak dus alleen de gewone kleren aan, voor die paar meter van voordeur naar auto kan dat prima. Ik heb de mc nooit gebruikt als wandelwagen, daarvoor had ik de reiswieg.

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.942
    3.956
    113
    Gewoon kijken of je kindje warm aanvoelt en niet te.
    Maar je gebruikt de maxicosi toch alleen in de auto en korte stukjes in en uit de auto? Temp in de auto kun je redelijk regelen.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon een vestje of dun jasje en meer niet. Stukje van en naar de auto hoeven ze geen dikke kleding aan. Temperatuur in de auto kan je regelen en is het te warm dsn trek je het jasje uit. In het nekje voelen. Hier nooit problemen met te warm of te koud kind in de maxicosi. op plaats van bestemming in de wandelwagen of draagzak.

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo min mogelijk altijd in de maxi cosi. In begin is het miss soms wat fris maar je zet toch altijd even de kachel aan. En omdat ze er altijd zo in elkaar geplet zitten en zeker als ze dan ook nog gaan slapen zijn ze zo erg warm.
    Wij deden als het echt koud was nog wel eens laken overhem heen. Als ie dan sliep en auto was lekker warm geworden haalde we die weg.

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    De wind idd, zucht. Ik kan zelf niet goed tegen de wind. Eergisteren had mijn zoontje koorts na prikje. Ik moest mijn oudste ophalen. Het waaide hard dat ik de regenhoes op de maxi cosi deed. Iedeeren keek me raar aan maar whatever. Ik schaamde ook een beetje hihi maar liever dat dan mijn baby die gemene wind kreeg.

15. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Oh Milika dat doe ik ook telkens hoor, die wind snijdt toch zo in die kleine oogjes!

Deel Deze Pagina