Als ik moet werken moet ik haar altijd wakker maken en als ik vrij ben is ze veel te vroeg wakker! Altijd! Zou ze het weten? pff.
Wakker maken?!?!?! NO WAY! Maar Mirre slaapt zelden uit. Vaak is het 6u ... met mazzel is het bijv half 8 (dan zijn wij blij!). Ik zou idd uitproberen hoe het staat met het eten en vermoeidheid later op de dag. Maar in principe lekker van genieten
Ik laat hem lekker liggen hoor, hij heeft nog de rest van zijn leven om op tijd op te moeten. En een ritme? Ach, dan schuiven we toch een beetje. Ik eet toch ook niet elke dag stipt om 12.00. Hij slaapt trouwens elke ochtend tot 8.30-9.00, heerlijk!
Hier word hij ook niet wakker gemaakt, tenzij ik ergens heen moet, maar dat gebeurd dus praktisch nooit. Dus hier wakker tussen 8.30 en 9.30.... Hij gaat er in tussen 20:00 en 21:30 ... Luxe he
Hier word ze ook niet wakker gemaakt... Rond 8 uur komt ze van zelf wel... met hier en daar een uitzondering van eerder of iets later 20:30 er in en rond 8 uur is ze er weer
Wat zou het heerlijk zijn als we die keus hadden. Hier eentje die altijd wel rond 6 uur half 7 wakker is, maar anders zou ik het ook niet doen.
Als ik moet werken en Emiel naar het KDV gaat (3 dagen per week) dan maak ik hem wakker als hij nog slaapt. Maar dan wek ik hem echt op het allerlaatste moment. De overige dagen laat ik hem lekker liggen en zie wel hoe laat hij komt. Meestal niet later dan 8.30 uur maar vaak ook al om 7.00 uur klaarwakker.
Ik maak Amy eigenlijk nooit wakker tenzij ik een afspraak heb waar zij ook naar toe moet. Maar verder wordt ze zelf wakker.
Ik werk dan niet, dus ik heb wel makkelijk praten denk ik. Ik maak sasha dus eeeeeecht niet wakker. Dan is het echt een brok chagarijn! Vorige week vrijdag moesten we naar het cb om half 10. Dus heb ik haar om half 9 wakker gemaakt. Chagarijnig dat ze was! Haha. Vanochtend was ze om kwart over 10 wakker, wat een luxe he hihi.
nee ik laat ze lekker liggen mits youame naar de pSZ moet dice komt zoiezo altijd pas tegen half 9 9 uur en youame tegen 10 uur
Nee, hier doen we dat niet. Tot nu toe heb ik nog steeds ouderschapsverlof en hoef ik dus niet vroeg de deur uit en als dat straks wel moet komt mijn moeder oppassen. Onze kleine kan lekker blijven liggen totdat ze zich zelf meldt. (voor mama ook fijn, want dit is meestal 9.00 uur 9.30 uur)
Camila maakt mij altijd wakker . Op kdv/werkdagen moet ze er wel uit tegen half acht, maar dat vindt ze niet erg. Op overige dagen blijven we lekker wat langer liggen, we spelen dan of we suffen nog wat na. Ik kom nooit in de war met ons schema, want dat hebben we niet .
ik maak keano elke dag wakker behalve in het weekend. door de weeks moet ik wel want hij moet mee naar school om zijn broers weg te brengen,de weekenden meestal rond half 9 dat ie wakker is,
Ik maak quinten wel wakker. hij gaat er meestal om 19:00 in en slaapt dan meer als het klokje rond. Is langer dan 12 uur zonder fles wel verantwoord? Ik maak hem nu steeds om half 8 wakker omdat ik denk dat hij dan echt wel een flesje moet drinken maar echt heel erg hongerig is meneer dan ook nog niet. Hoe doen anderen dit?
Jelle wordt normaal gesproken rond half 9 wakker; wij hebben hem altijd gewoon laten slapen totdat hij zelf wakker wordt. En dat was 'vroeger' ( ) ook weleens 10 uur ofzo. Alleen op vrijdagen moet ie echt vroeg op om mee te gaan naar het KDV; kwart over 7 opstaan dan. En op donderdag gaan we zwemmen en moet ik Jelle om 8 uur wakker maken, ook iets eerder dan normaal dus. Dat Jelle niet zo vroeg wakker wordt is ook de reden dat hij 's middags fruit krijgt in plaats van 's ochtends. Dan heb je dus ook niet dat het zo dicht op elkaar zit.
toen ze nog 2 slaapjes deed, maakte ik haar wel wakker als ik vrij was, anders kwam ik ook in de knoei met de slaapjes. sinds ruim een maand slaapt ze nog maar 1 slaapje, en laat ik dr 's ochtends als ik vrij ben uit zichzelf wakker worden. moet ik werken, dan maak ik haar uiteraard wel wakker
ik vind zelf (en de artsen ook) dat ie niet langer als 12 uur moet slapen achter elkaar zonder voeding onder de 6 maanden... ik vind 12 uur dan wel genoeg..
hallo ik werk niet dus ik maak haar ook nooit wakker ze gaat er ook pas na 23:00 uur in eerder hebben we al zovaak geprobeerd maar mevr word na een 45 min wakker en wil dan echt niet meer verder slapen dus ze word ook pas tussen 10:00 en 11:00 wakker dus ook nog laat een fles mja zo is haar schema nu eenmaal en zolang ze niet naar school hoeft hebben we er geen probleem mee dat ze zolaat naar bed gaat en zo laat weer wakker word