hier pluk ik hem alleen vroeg uit bed, als ik moet werken.(6 uur) op de andere dagen wordt hij tussen half 9 en half10 van zichzelf wakker! groetjes diana
nee hoor, hier maken we Sven niet wakker. ik vind dat hij dan juíst zijn eigen ritme volgt. als ik hem wakker maak verander ik zijn eigen ritme. Zolang ik nog thuis ben kan meneertje z'n eigen ritme bepalen en ook daarna proberen we dat zoveel mogelijk te volgen.
Echt niet! Alleen op vrijdag, als ik moet werken, dan moet hij er om acht uur uit, maar dan istie zeker een kwartiertje nog wat suffig en slaperig. Normaal wordt hij rond half negen, negen uur wakker.
Ik maak haar alleen wakker als ik moet werken. De rest van de dagen laat ik haar lekker liggen en sla dan het koekje over wat ze 's morgens krijgt omdat het dan te kort word op de lunch.
Ik maak hem nooit wakker. wordt uit zichzelf om 7.00 uur wakker en dat is een mooie tijd als hij naar het kdv moet. Op de dagen dat ik vrij ben stop ik hem na zijn voeding om 7.00 uur weer lekker een uurtje terug!
Als ik Amber wakker maak moet het voor 6 uur zijn, anders is ze me voor *stiekem best jaloers, wat heerlijk zeg een keertje uitslapen* En hoe is het gegaan?
zij maakt mijn wakker haha. heel soms komt het voor en dan bedoel ik echt heel soms dat ze om half 8 wakker gemaakt moet worden omdat ze naar de oppas moet maar meestal is ze 7 uur wakker. heel deze week al 6 uur gaaaaap
Oh, wat een heerlijke slaapertjes! Hier worden we altijd gewekt rond 6 uur! Pffff, wat zou ik het heerlijk vinden als ze wat later zou komen
als ik moet werken dan maak ik haar wakker en op de dagen dat ik vrij ben laat ik haar lekker slapen....heerlijk van 9 tot 9 slapen....! ze geeft dan zelf wel aan als ze echt eten wil hebben...
Eva werd altijd wakker tussen 6 en 7 uur. De laatste dagen wordt ze rond 9 uur wakker! Heeeeeerlijk! Ze slaapt van van 19:00-19:30 tot 9 uur. Ik maak haar dus echt niet wakker! Alleen als ze naar het kdv gaat, 2 dagen per week. En wat betreft het eten, ze krijgt 's ochtends een boterham met fruit en daarna tussendoor fruit met een cracker ofzo. Zo krijgt ze toch alles binnen.
Ik heb die van ons vanochtend om half acht toch echt wakker gemaakt. Negen uur slapen zonder eten is met zijn gewicht voor mij toch wel de max. Maar normaal bepaald hij zelf zijn tijden. Hij kan namelijk heel goed laten weten dat hij honger heeft of anderzins aandacht nodig heeft.
hier ook eentje die ons wakker maakt. man moet om 7 uur het bed uit voor zijn werk, en we ontbijten altijd met z'n allen....Zoontje wordt standaard net iets voor 7 uur wakker. Ideaal, we hebben eigenlijk geen wekker nodig!
Ik maak Tim nooit wakker tenzij ik weg moet. Hij slaapt dus weleens tot 10 uur, dan krijgt hij z'n normale ontbijt, fruit sla ik dan over, rond 12.30 uur boterhammen. Slapen overdag kijk ik gewoon wanneer hij moe is en afhankelijk daarvan slaapt hij dan 1 of 2 keer, 's middags krijgt hij dan z'n fruit ipv een koekje of fruit als toetje. Het is dan wel een beetje aanpassen qua andere dingen die je wil / moet doen, maar dat is hier geen probleem omdat ik niet werk.
ik maak ons meisje wel wakker want anders slaapt ze gerust tot half 11 en komt het hele eetschema in de soep. Op de dagen dat ik moet werken moet ze er zowieso uit natuurlijk. De andere dag maak ik haar om 8 uur wakker voor een flesje en leg haar daarna direct weer terug. Dan kan ik zelf nog even liggen en daarna lekker rustig douchen, aankleden etc voordat zij wakker word
ik maak Jesse alleen op de maandag en donderdag wakker om 7 uur omdat hij dan naar het KDV moet de rest van de dagen kan hij lekker uitslapen. Meestal is hij tussen half 9 en half 10 wakker.
haha nou hij werd de laatste 2 dagen zelf wakker om 8 uur hij huilt dan niet en gaat lekker liggen brabbelen.... Ik ga er dan alvast uit en maak me ff klaar dan ga ik hem de fles geven en slaapt meneer weer tot half 10, luxe he!