Maken jullie ook nog foto albums?

Discussie in 'De lounge' gestart door Faye80, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Hier beide!

Ik hecht heel veel waarde aan foto's dus ik ga sowieso ouderwetse fotoalbums maken waar ik vanalles bij kan plakken. Daarnaast heb ik wel eens (kortings)bonnen voor digitale fotoalbums en dan maak ik ook nog een digitaal album.

Zo heb ik een digitaal album van zijn eerste maand, deze foto's komen ook nog in het gewone fotoalbum.
    Van sommige dingen, zoals de zwangerschapsshoot en de bruiloft van Joah zijn peetouders heb ik een digitaal album en daar hoef ik niet persee een fotoalbum van.

Ik zit nu nog in de fase dat ik echt iedere foto van Joah leuk vind en in een album wil. Als ik dit allemaal via een digitaal album moet gaan doen... Heb een tegoedbon voor 1200 fotos die ik voor augustus moet gebruiken en ben bang dat ik het met die bon niet ga redden :p:):D

2. rums

rums Niet meer actief

Wist niet dat dat kon! Ga het even uitzoeken. Dank voor de tip!

3. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik maak ze digitaal, maar ik scrapbook ook digitaal, met photoshop.
    Ben nu ook bezig met een zwangerschapsboek (van week tot week) en ik wil dan ook boeken maken van de kraamtijd en van elk jaar van de kleine.

Voorbeeldje van een boek van mij: Kruidvat - Florida

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb niet alles gelezen maar ik laat de foto`s van vakantie ed altijd bij fotograaf afdrukken koop daar dan ook een stevig album en ga thuis heerlijk aan de slag met scharen en gekleurde pennen maak er altijd heel veel werk van zodat t meer een fotodagboek van vakantie is met verhaaltjes en weetjes uit de omgeving van de foto en ik heb allerlei verschillende scharen zodat niet alle foto`s zelfde zijn

fotografie is wel mijn hobby dus ik geef er graag wat extra`s aan uit ;)

5. rums

rums Niet meer actief

Mooi hoor! :D Ben wel creatief maar helaas stond ik achter in de rij als het gaat om creativiteit en foto albums

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dit doe ik ook. Vind het ook leuk om te doen.

Deel Deze Pagina